|
|
|
|
|
|
חיוב במשך 5 שנים על חבילה לא סבירה למרות יצירת קשר עם החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 05 מאי 2003 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כ-6 שנים חבילת גלישה 750KB.
חברת נטויזין חייבה במשך 5 שנים חבילת אינטרנט בגובה 159 ש"ח כאשר עלות החבילה השתנתה ועמד על 39 ש"ח.
במהלך ה 6 שנים הללו שוחחתי עם החברה רבות בנושא תמיכה ואף עם מחלקת מכירות:
אלו רק המקרים המתועדים לי בהם יצרתי קשר עם החברה מחלקת מכירות:
1. 24/4/2008 חבילת אבטחה.
2. 03/04/2004 אנטי וירוס וספאם לתיבת הדואר.
3. 21/9/2005 הגדלת תיבת הדואר
באף אחד מהמקרים הנ"ל לא קיבלתי הצעה או ידיעה על כך שהחבילה הנוכחית שלי יקרה פי 5 מחבילה סטנדרטית בשוק למרות שנמכרו לי מוצרים אחרים תמורת תשלום.
מצער ביותר הניצול הציני שעושה החברה בתמימות לקוחותיה ותחושת ההגינות שרוכשים הלקוחות לחברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של כ- 4000 ש"ח מאז השיחה הראושנה עם החברה בשנת 2005 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|