פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי חבילת שירות אינטרנט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי אודי יעקובסון ואני לקוח אינטרנט של חברת נטוויזן מזה שנים. ב 8.5.08 המשכתי חבילת תקשורת על פיה אני אמור לשלם 82 שקלים לחודש עבור שירותי תוכן אינטרנטי (נטוויז'ן) ושירותי ספק (HOT).
להפתעתי, גיליתי כי בפועל, בששת החדשים האחרונים אני מחוייב באופן כפול - גם 82 שקל מנטוויז'ן וגם 59 שקל מחברת HOT, שטענו כי מבחינתם החבילה לא חודשה.
פניתי לחברת נטוויזן, שהבטיחו לי כי העניין ייבדק, אולם, עד היום, למרות פניות חוזרות ונישנות אני עדיין משלם לשתי החברות. (5 פניות בחודש וחצי האחרון: דיקלה, אסף, אביטל, ונציגה בשם הדר, שהבטיחה שהעניין סודר - 23.11.08. בהמשך מנהלת לקוחות בשם לימור - 13.12.08 - טענה לראשונה שלא ניתן היה להשיג אותי היות ומספר הטלפון הנייד אינו מעודכן וכי עליי לשלוח חשבוניות מחברת HOT)
מיותר לציין שמדובר בגזלת כסף, אי עמידה בתנאי חבילה ושירות לקוחות חובבני וגרוע במיוחד.
ברצוני לקבל החזר על החיובים הכפולים ולסיים את התקשרותי לאלתר מול חברת נטוויז'ן.
בתודה מראש, אודי יעקובסון
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וסיום ההתקשרות מול נטויז'ן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה