פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוביום לא נכונים של המנוי שלי, במהלך כל שלושת החודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשל תקלה במחשב של נטוייזן
חזרה אלי נציגה שהסבירה על התקלה זיכתה
אבל שוב חייב,לקחה את אותו סכום של 83 שח

נמאס כבר להמתין על הקו ולרדוף
מה גם שאני מתקשר כל הזמן מנייד כרגע.

נא לזכות-זיכוי של חיוב ,נוסף של 83 שח
וזיכוי של לפני חודשים החלק היחסי של 53 שח מלפני חודשים .
כספי סוג הנזק :
זיכוי של חיוב נוסף של 83 שח וזיכוי של לפני חודשים החלק היחסי של 53 שח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלנה

פנייתו של מר חסיד התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בחודש דצמבר 2008 פנה הלקוח למוקד השירות ובירר אודות חיובי מנוייו. בשיחתו עם נציג מוקד השירות הוסבר ללקוח חיובי מנוייו בחודשים האחרונים.
בשיחת נציגת פניות הציבור עם הלקוח באותו החודש ולפני קבלת פניית אתר תלונה, הגיעו השניים להסדר ואף בחר הלקוח לחדש חוזה התקשרות במנוייו.
בסיום שיחתם של שני הצדדים הביע הלקוח את שביעות רצונו.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה