פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-24.11.2008 אני, באמצעות שיחת טלפון, הזמנתי שרות Internet Provider של חברת Netvision . השרות היה מותנה בהתחייבות לשנה. תוך כדי שיחה עם נציג המכירות לא נשאלתי לגבי סוג המחשב העמור להתחבר ל-Internet ולא לגבי מערכת הפעלה שאליו.

ב-28.11.2008, לאחר שחברת HOT השלימה את חלקה בהכנת התשתית, ניסיתי לחבר את המחשב שברשותי ל-Internet באמצעות כבל Ethernet אך הניסיון לא נשא פרי ולכן פניתי לשרות לקוחות של חברת . במהלך השיחה עם נציג הטכני התברר שסיבה לאי-יכולת התחברות היא שהמחשב כולל מערכת הפעלה Linux (מדובר על מחשב EEE PC של חברת ASUS ) שאינה נתמכת על ידי חברת Netvision. התגלית הפתיע אותי מאוד כיוון שבטרם סגירת חוזה עם חברת Netvision התחברתי עם אותו מחשב לשרוטים של אותה חברה באמצעות נתב אלחוטי. כשעליתי את הסוגיה זו בפני הנציג, הובהר לי שאכן אפשר להתחבר לשרותי Netvision באמצעות נתב אלחוטי, אך הדבר כרוך בתשלום נוסף. כיוון התשלום הנוסף הוריד לי כדאיות של העסקה מתחת לגבול הסביר, בקשתי לבטל אותה כבלתי הגיונית, וכך הגעתי למנהל המקצועי .
המנהל המקצועי הציע לי לקזז את עלותו של הנתב באמצעות הורדת תשלומים עבור שרותי הספק . הנני קיבלתי את הצעתו, אך בסופו של שיחתנו התברר שאין באפשרותו לסגור את העסקה באותו יום והוא יצור איתי קשר בנושא יום ראשון. כששאלתי עד כמה אפשר לסמוך על הבטחתו זו, הסביר לי מר אוחנה שהוא איש רציני, עומד על מילה ואפילו מסר לי את הכתובת הדוא"ל שלו למקרה של אי-הבנה כלשהיא.

המנהל המקצועי אכן התקשר ביום ראשון, אך לצערי הייתי באמצע דיון חשוב ולכן בקשתי ממנו לחזור אלי בעוד כחצי שעה. כנראה הייתה זו טעות פטאלית כלא חזר אלי בכלל. באותו יום בערב שלחתי אליו הודעת הדוא"ל עם בקשה לצור איתי קשר יום שני אחרי שעה חמש בערב על מנת לשוחח איתו ללא שום הפרעה. לא חזר אלי לא בחמש ולא בשש ...
לאחר המתנה כחצי שעה בקו *3031 הצלחתי לאתר את המנהל המקצועי במשרדו ותוך כדי שיחה סוערת הובהרו לי דברים הבאים:

א. מר מנהלים בנטויז'ן אנשים עסוקים מאוד ואין להם זמן לשיחות טלפון איתי.
ב. באחריותי היה לדוח לאיש המכירות על סוג המחשב שאני מתכוון לחבר ל-Internet ועל מערכת הפעלה המותקנת אליו.
ג. גם אם אקבל נתב אלחוטי, ספק שאוכל להתקין אותו בלי מחשב אחר הכולל מערכת הפעלה Windows.
ד. האיש מסגל תמיכה הטכני של חברת Netvision המבין במערכת הפעלה Linux בכל אופן לא נמצא היום.
ה. המצב שבו אני כלקוח אשלם שנה שלמה עבור שרות שאין אני מסוגל להשתמש בו נראה למר אוחנה סביר והגיוני בהחלט.

לסיכומו של עניין עדיין יש לי שירות עליו אני מחוייב לשלם שנה שלמה, הוא לא עובד ולמרות מכתב תלונה שנשלח לחברה על מנת לנסות להגיע להסדר הגיוני כלשהו לא טרחה החברה אפילו להגיב למכתב שנשלח אליהם וזה רק מראה לכם עד כמה השירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת.

לא מומלץ בכלל.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר וסרמן התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בתאריך 24/11/2008 פנה הלקוח למוקד המכירות ובחר בחוזה התקשרות בשירותי האינטרנט. חוזה זה כלל התחייבות למשך 12 חודשים.
לאחר מספר ימים פנה הלקוח למוקד התמיכה ובשיחתו עם התומך טכני ציין התומך כי בשל מערכת ההפעלה המותקנת המחשב האישי של הלקוח עליו לפנות
למוקד התמיכה של מערכת ההפעלה על מנת שיוכלו לסייע ללקוח בהתחברות.
בהמשך לכך, ניסו נציגי תמיכה בכירה להציע ללקוח חלופות טכניות לביצוע התחברות תקינה.
בשיחתה של מנהלת במוקד השירות עם הלקוח ולפני קבלת פניית אתר תלונה, נעתרה המנהלת לבקשתו של הלקוח וסגרה את שירות האינטרנט במנוייו ללא גבייה בגין יתרת חודשי ההתחייבות.
בסיום שיחת שני הצדדים הביע הלקוח את שביעות רצונו ממענה החברה ומגמישותה.
כאן המקום לציין כי, חברת 013 נטויז'ן תמכה בלקוח הנ"ל בהתאם למדיניות התמיכה ומעבר לכך. יתרה מכך, נציגי מוקד התמיכה ניסו לייצר פתרונות חלופיים.

בברכה

פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה