פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ותחמנות של חברת נטוויז'ן העובדת בשיתוף עם ברק- לא להתקרב!!! נושא התלונה:
כהן רונית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא נתקלתי בחיים שלי במקרה כזה וביחס כל כךגרוע ושקרנות של חברה כמו החברה הזאת,שאמורה לכבד את עצמה,ראוי שיבדקו את כל מה שקורה בחברה הזאת לעומק .בצורה המשפילה בה היא מתייחסת ללקוחותיה ובאופן מזלזל כל כך!!!כאשר הצטרפתי לחברת נטוויז'ן לא ידעתי את שבעה מדורי הגיהנום שאיאלץ לעבור איתם וכנ"ל גם משפחתי אותו סיפור איתם: תקופת התחייבותי הייתה צריכה להסתיים באוגוסט 08 אשתקד.נציד מטעמם התקשר אלי כבר במאי 08 וסיפר כי אני לקוחת vip ומגיע לי מבצע משודרג מהאוניברסיטה העברית ב9.90 הסכמתי בתנאי שאני לא מתחייבת וכי גם ככה אחרי אוגוסט אני עוזבת את הדירה ולא נזקקת לשירותם. הנציג אמר כי אין בעיה בכלל וכי אני יכולה להסיר את השירות מתי שארצה בכך,הוא "וידא" עימי פרטים אישיים מכוון שאני "לקוחת וי איי פי" ומכאן החל מסע סיוט להתנתק מהם.אחרי שעזבתי את הדירה באוגוסט התנתקתי בצורה מסודרת מכל החברות שסגרתי איתם ולא הייתה שום בעיה.חוץ מחברת נטוויז'ןשלתדהמתי גיליתי כי אני מחוויבת לעוד שנה על ידי מניפולציה של הנציג שהתקשר אלי במאי,יתר על כן,הם ציינו שאין דבר כזה וי איי פי ואני לא יכולה בשום פנים ואופן להתנתק מהם ולהשאר עד סוף התחייבות מאי 2009.נשארתי חסרת אונים בצורה מוחלטת עם סיפור זה,כאשר העמקתי בסיפור גליתי תחמנות ושקרים כי לקחו לי מהחשבונות,במשך שנה שלמה על תוכנות אנטי ווירוס ושירות לחול שכלל אינני צריכה וגם לא הזמנתי. כאשר שאלתי לפשר הדבר נאמר לי שו טעות ולא הוחזר לי הכסף רטרו אקטיבית,מכוון שטענו כי אין אפשרות להחזיר רטרו,ההבנה הייתה כי הנציגים של נטוויז'ן הכניסו כל מיני תוכנות שעולות כסף על גבי הלקוחות על מנת לנצל זאת שהלקוח לא ישים לב לחשבון. (לאחר מכן בדקתי ואותם תוכנות נלקחו גם מאמי ואחותי שמחוברות שתיהן בנפרד לשירותי נטוויז'ן).השירות שקיבלתי היה אדישות מוחלטת כלפי המצב,חוסר שירותיות ואדיבות וכי אין לי מה לעשות,אין דרך להתנתק,ביקשתי שיציגו הקלטות מתוך הסיפור עם הנציג במאי אך לא ההייתה להם תשובה לגבי זה והתחמקו מכך.אני בינתיים נאלצת לשלם כסף על תקופת התחייבות בלי כלל שימוש בשירותם,אני ניצבת חסרת אונים מול חברה שאמורה להיות רצינית ולתת תשובות אך לא לוקחת אחריות ויותר גרוע מתחמנת ומשקרת ומוציאה במרמה מלקוחותיה כספים לא כדין. מצב מתסכל מאד.לטיפולכם בתודה מראש,רונית כהן
כספי סוג הנזק :
שיסירו אותי משירותם ומתקופת התחייבות ללא תשלום ויחזירו לי את הכסף שמגיע לי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה