פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן התנתקות גם כאשר לא השתמשתי ולא גלשתי בחבליה שנתנו לי נושא התלונה:
קדוש נתנאל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ב 28.12 דיברתי אם נציג לקוחות של נטוויזן הוא הציע לי חבילה של 5 מגה בבית ו 1.5 מגה בעסק אני אמרתי לו במפורשות שיתחיל את העיסקה ב 2.1 בגלל שרק אז נגמרת לי הייתחייבות ב 012 וגם את בזק התקנתי ש2.1 יעלו לי את המהירות באנטרנט . בעקבות מצב כלכלי קשה שנקלתי עליו לאחרונה התקשרתי ביום רבעי 31.12 בשביל להודיע להם על ביטול העיסקה וכי אני לא מעוניין להיות מחובר יותר לאנטרנט . הם ענו לי שאני לא יכול להתנתק וכי עברו 48 שעות מאותו יום ראשון שנתתי את הפרטים וזה החוק ואין מה לעשות דבר לשונם . אני מעולם לא נגעתי בחבילה שלהם ולא גלשי אפילו שניה אחת והם מודעים לזה . אני ישמח עם משהו יכול לעזור לי ולהציל אותי מהשודדים האלה תודה

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה