|
|
|
|
|
|
אי מתן התנתקות גם כאשר לא השתמשתי ולא גלשתי בחבליה שנתנו לי |
נושא התלונה: |
קדוש נתנאל |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ב 28.12 דיברתי אם נציג לקוחות של נטוויזן הוא הציע לי חבילה של 5 מגה בבית ו 1.5 מגה בעסק אני אמרתי לו במפורשות שיתחיל את העיסקה ב 2.1 בגלל שרק אז נגמרת לי הייתחייבות ב 012 וגם את בזק התקנתי ש2.1 יעלו לי את המהירות באנטרנט . בעקבות מצב כלכלי קשה שנקלתי עליו לאחרונה התקשרתי ביום רבעי 31.12 בשביל להודיע להם על ביטול העיסקה וכי אני לא מעוניין להיות מחובר יותר לאנטרנט . הם ענו לי שאני לא יכול להתנתק וכי עברו 48 שעות מאותו יום ראשון שנתתי את הפרטים וזה החוק ואין מה לעשות דבר לשונם . אני מעולם לא נגעתי בחבילה שלהם ולא גלשי אפילו שניה אחת והם מודעים לזה . אני ישמח עם משהו יכול לעזור לי ולהציל אותי מהשודדים האלה תודה
|
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|