פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ללא אפשרות להתנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2008 התקשרתי לנטויזן לשדרג את מהירות הגלישה והוצע לי הסכם בנדל עם הוט (שהוא במילא היה התשתית שלי) הובהר כי המבצע הוא עבור התחייבות לשנה ואני שאלתי את הנציגה מה קורה במקרה שרוצים להתנתק לפני היא אמרה שאין בעיה ומשלמים את החלק היחסי וניתן להתנתק. בדצמבר קיבל בעלי אינטרנט ממקום עבודתו ולכן החלטנו להתנתק מנטויזן (להשאיר רק את התשתית בהוט) ולצאת מההסכם, נטויזן לא מוכנים לנתק אותנו וטוענים שאנחנו צריכים לשלם עבור כל השנה (מבלי לקבל שירות...) אם אנחנו מתנתקים. הדבר אינו הגיוני, הוט הסכימו לנתק בתמורה שנשלם את החלק היחסי אז מדוע נטויזן טוענים שאי אפשר לצאת מהחוזה? האם זו חתונה קתולית? פנינו אליהם שוב ושוב וקיבלנו את אותה תשובה.
אנחנו רוצים להתנתק מיידית ואין לנו בעיה לשלם עבור אותן חודשים שקיבלנו את ההטבה כביכול. אבל לא לשלם עבור שירות שאותו אין אנחנו מקבלים.
כספי סוג הנזק :
התנתקות שאינה כרוכה בתשלום עבור החודשים מעתה ועד אוגוסט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר קצמן התקבלה ומבדיקתה כולה כי:
בחודש אוגוסט 2008 פנה הלקוח למוקד השירות ובחר לחדש חוזה התקשרות ולשדרג את קצב המהירות בשירות האינטרנט
שבמנוייו.
בתאריך 26/12/2008 פנה הלקוח וביקש לבטל את חוזה ההתקשרות בשל הצעת חברת אחרת לשירות האינטרנט.
בשיחה זו הסביר נציג השירות כי בכל עת ייעתר לבקשתו לביטול חוזה ההתקשרות בשירות האינטרנט. בה בעת, יהיה עליו לשלם
בגין יתרת חודשי ההתחייבות כפי שנקבע בחוזה ההתקשרות שקבע באוגוסט 2008.

בשיחת נציג פניות הציבור עם הלקוח הוצעו ללקוח מספר אלטרנטיבות.
בסיום שיחת שני הצדדים הביע הלקוח את שביעות רצונו מכלל השירות ומהתייחסות החברה.

בברכה

פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה