פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא בקשתי............ נושא התלונה:
ביטון נדב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במקרה בדקתי חשבונית של נטוויזן ואני רואה חיוב של כ20 שקלים כולל מע"מ על שירות תוכן -אתר התוכן הסגור RED. חבר'ה לא ידעתי שאפילו קיים אתר כזה בחיים לא בקשתי את השירות הזה התקשרתי לשירות לקוחות שלהם על חשבוני כמובן שזה כסף כי עד שהוא בודק אם זה טעות לוקח 10 דקות טוב בלי להלאות יותר מידיי הוא בדק ונכון זו טעות וזיכה אותי כספית תודה רבה באמת. אני שואל שאלה פשוטה איך פתאום הם מתחילים לחייב לקוח? אם לא הייתי שם לב אז הלך הכסף? הטעויות האילו קורים להמון לקוחות עד שקשה להאמין שזו טעות! צריך לעשות פרוצדורה מסויימת כמו אישור במייל או פקס או ססמא מיוחדת כדי שלא יקרו טעויות כאילו! זה לא בעיה לבצע תהליך מסויים כדי שלא יקרו טעויות כאילו בכלל!!! אבל כנראה שזה מתאים להם.
אני קורא בדחיפות למשרד התקשורת להתערב ושאסור יהיה לחברות האילו שמחייבים אותנו בכרטיסי אשראי לחייב אותנו יותר ממה שהתחייבנו ואם יש תוספת שיבקשו אישור בכתב!! מהלקוח לפני שמחייבים.!!
הייתי אני ועוד כמה מחבריי חיים טוב רק מ"הטעויות" לכאורה שלהם ונטוויזן לא היחידה. חייבים שינוי!!!!!!!!!!!
בזבוז זמן(צריך להתקשר).עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפסיקו עם זה! זה קורה כל כך הרבה שזה כבר חא בגר טעות! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה