פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע, חיובים שלא כדין והפרת הבטחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני אנסה לרשום בקצרה על מסכת הייסורים שעברתי בחברת ברק/נטוויז'ן.
אני מתנצל מראש על אורך המכתב שבקלות היה יכול להיות ארוך פי שניים.

- ב-5.12.07 התחייבתי למסלול של שנה בחברת ברק. לאחר זמן קצר מאוד גיליתי ששתי תוכנות בורסה שברשותי (שעליהם אני משלם כ-150$ לחודש) לא עובדות בצורה תקינה עם 013. (אני ממליץ לכל מי שמתעסק עם תוכנות של בורסות בארץ ובעולם לבדוק טוב את הנושא לפני שהוא מתחייב ברק/נטוויז'ן כי יש לקוחות נוספים שסובלים/ התנתקו עקב כך). לאחר שיחות ארוכות, זמני המתנה, הבטחות לחזרה אליי, שיחה עם נציג בכיר והעברת המנוי שלי לנטוויז'ן (הם אותה חברה אבל עם שרתי חיבור שונים), הובהר לי שהבעיה היא בתוכנות שלי ולא אצלם (למרות שב-014 זה עובד חלק) ואין להם שום פתרון ואין גם אפשרות לצאת מההתחייבות. לא רציתי לשלם קנס של שנה אז נאלצתי להשתמש באמצעים חלופיים בכל פעם שהייתי צריך להשתמש בתוכנות. (כ-6 שעות ביום, 4 ימים בשבוע).

- כעבור כחודשיים גיליתי שאני מחויב בנוסף למנוי האינטרנט בחיוב נוסף. התקשרתי לשרות לקוחות והסבירו לי שאני מחויב על דמי מנוי לשיחות לחו"ל.
אין לי בכלל טלפון קווי ומעולם לא ביקשתי דבר כזה. הבטיחו לי שהכסף יוחזר אליי. לאחר כשלושה חודשים אני רואה שבנוסף לאי-הזיכוי שהובטח לי והמשך החיוב אני מחויב גם בכ-12 שקל נוספים כל חודש. לאחר שיחה עם נציגה הוסבר לי שאני מחוייב בהסכמתי על מגזין/ אתר באינטרנט בשם RED. מעולם לא פנו אליי בנושא, לא ביקשתי שום דבר כזה ואין שום סיכוי שהייתי מסכים לזה, אני סטודנט ואין לי כסף מיותר לדברים האלה. לאחר מס' שיחות הסכימו להחזיר לי את הכסף, לא לפני שהאשימו אותי שזאת בעיה שלי שאני לא בודק את החשבוניות... לאחר כחודש הוחזר הכסף שנלקח במרמה.

- סוף סוף הגיע סוף ההתחייבות. התקשרתי וביקשתי שלא יחייבו אותי בסיום החוזה. הנציג דרש שאסביר לו את סיבת ההתנתקות. לאחר כרבע שעה של הסברים הוא אמר לי שהוא לא יכול לנתק אותי והעביר אותי למנהל שדש שוב את אותם הסברים ובסוף השיחה גם אמר לי שהוא לא יכול לנתק אותי ושאתקשר בתאריך של סיום ההתחייבות....
התקשרתי שוב. לאחר שיחות עם נציגים/מנהלים בקשרי לקוחות (שי, מירי, ורד, ויקי) שבהם ניסו לשמר אותי כולל הצעה של מחיר נמוך בכ-40%!!! ממה ששילמתי (שכמובן סירבתי) הובטח לי שמה-5.12.08 יופסק החיוב.
ב-15.1.09 אני מגלה חיוב על סך 48 שקל מנטויז'ן. בשיחה עם נציגה היא הסבירה לי שבגלל שנגמרה לי ההתחייבות ולא עידכנתי מסלול אז חוייבתי במחיר רגיל.... (למה אני נקנס במידה ואני מפר התחייבות והם לא, זאת הפרת התחייבות לכל דבר).
הסברתי לה שאני כבר לא לקוח שלהם ולאחר בירור קצר היא ראתה שיש תיעוד על כך ושהחיוב בוצע שלא כדין. היא הבטיחה שמנהלת תחזור אליי וגם הכסף.
לאחר שחייבו אותי 3 פעמים במרמה ופעמיים הפרו הבטחות להחזרת הכסף שנגנב, איזה סיבה יש לי להאמין שהפעם באמת יזכו אותי, אני לא מדבר פה אפילו על פיצוי בגלל כל מה שנגרם לי, אני בסך הכל רוצה את כסף שנלקח במרמה.
זאת פשוט הרמה הכי נמוכה של שרות לקוחות, אין יותר גרוע מזה, הבטחות וסיכומים בע"פ שמופרים פעם אחר פעם.
מה זה החוצפה הזאת, איפה משרד התקשורת בכל העניין, איך לא קונסים את החברות האלה שעושות דברים מסוג זה לאלפי לקוחות ויעיד על כך מס' התלונות באתר שלפי דעתי הוא אולי 10% מהתלונות שבאמת קיימות.
חייבים להפסיק את ההתעללות הזאת בלקוחות. טיפול נקודתי כמו שעושה האתר הזה הוא טוב ויפה אבל חייבים למצוא איזה דרך גורפת לגרום לחברות האלה להפסיק עם זה. אם למישהו יש רעיון מה לעשות בנדון אני אשמח לשמוע





עלבון+נזק כספי+ סוג הנזק :
תחזירו לי את הכסף ותפסיקו לחייב אותי בשום צורה שהיא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה