פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לתקופה של חצי שנה בניגוד למה שסוכם במפורש בטלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

אני מצרף מייל ששלחתי לנטוויז'ן על התנהלותם מולי.

שלום

בתאריך ה 20/10/08 (בערך) התקשרתי לשירות המכירות של נטוויז'ן וביקשתי להתחבר לאינטרנט לתקופה של חודש אחד בלבד.

בקשתי נבעה מהעובדה שבתוך חודש הצטרפה לדירתי שותפה המשתמשת בשירותי האינטרנט של נטוויז'ן וברשותי נתב אלחוטי.

בתחילה אמרה לי הנציגה כי הדבר בלתי אפשרי, אמרתי "תודה, אני לא מעוניין". לאחר מכן בדקה שוב ואמרה כי הדבר אפשרי. חזרתי מספר פעמים, על המשפט "לחודש אחד, ללא חידוש אוטומטי" ואף הנציגה חזרה על משפט זה ולאור כך הסכמתי לקבל את שירותי האינטרנט.

בתהליך ההתחברות, שם המשתמש שלי לא עבד כתוצאה משינויים שנעשו באותו הזמן במערכת, לדברי הנציגה שדברה איתי לאור זאת נתנו לי שם משתמש נוסף. השתמשתי באינטרנט עד לתאריך ה 10/11/08 כלומר בסביבות 20 יום. מאז ועד היום אני משתמש באינטרנט דרך חברת נטוויז'ן, ובאמצעות המנוי של השותפה שלי, אפרת פרי, הלומדת באוניברסיטה העברית.

לאחרונה ראיתי כי חברת נטוויז'ן המשיכה לגבות תשלומים מכרטיס האשראי שלי בניגוד מפורש לסיכום בטלפון.

המענה הקולי שלכם חוזר ואומר כי אתם מקליטים את השיחות ואני מבקש שתקשיבו לשיחות, מה שנאמר בהם היה חד משמעי. לחודש אחד ללא חידוש אוטומטי. כאשר ביקשתי מהנציגה להשמיע לי שיחת אינטרנט בה ביקשתי את השירות הזה אמרה כי אין באפשרותה לשמוע את ההקלטה.
אתמול בבוקר פניתי למוקד שירות הלקוחות שלכם ולאחר 24 שעות של בדיקה חזרו אלי עם תשובה כי אני מחוייב למשך חצי שנה.
כמו כן אמרו לי כי שילמתי על 2 תיבות דואר.
כאשר אמרתי כי מעולם לא נאמר לי על חידוש אוטומטי או על תיבת דואר, נאמר לי כי המידע נשלח אלי לתיבת הדואר.
אף אחד, מעולם, לא אמר לי כי יש לי תיבת דואר בנטוויזן ומעולם לא ביקשתי אותה, כמובן שלאור זאת גם אין לי מושג, כיצד אני אמור לראות אותה.

לאור התשובה של נציגתכם, כי אתם מתכננים להמשיך לגבות ממני כסף על שירות שלא ביקשתי, ולא השתמשתי בו. לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את הוראת הקבע בכרטיס הויזה שלי ואני מודיע לכם על ביטול הוראה זו היום.

בנוסף אני דורש כי יוחזר לי הכסף שנגבה עבור שירותי אינטרנט מעבר לחודש הראשון. ועל שירות תיבת הדואר שמעולם לא ביקשתי.

אני מקווה כי בהנהלת נטוויז'ן ימצא מישהו הוגן מספיק בשביל להחזיר כסף שלקחתם ממני ללא הסכמתי.

יאיר הס
0528821082

נ.ב. כיתבתי מכתב זה גם למועצה לצרכנות. ואני מצרף עותק שלו למייל של מדורי הצרכנות בעיתונות היומית.


כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה