פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי של חיובים שגויים מתמשכים, נושא התלונה:
גינת רונן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

במרץ 2008 התחברתי לשרות האינטרנט בחברת נטוויז'ן במסגרת מבצע שכלל שרותי תשתית + גלישה.

לאחר מס' חודשים באמצע חודש אוקטובר פנו אלי מנטויז'ן, טענו שתשלום בשל טעות שלהם לא ירד מחשבוני וביקשו להוריד סכום של כ-370 ₪ מחשבוני (דרך הוראת הקבע) בתשלום אחד ובתאריך ה1 לחודש נובמבר. אישרתי את בקשתם.

כמה ימים אחרי זה בתאריך 17/10/09 ירד מחשבוני במפתיע סך של 696.41 ₪ - לא הסכום שסוכם ולא תאריך ההורדה. חברת נטוויזן עשתה בחשבוני כבשלה. בשיחות רבות עם נציגי החברה קיבלתי תשובות שונות ולא נכונות.

פניתי התלוננתי הבטיחו שמנהל יחזור אלי חזרה מנהלת אם זכרוני אינו מטעיני בשם ענבר כמובן לאחר יומיים המתנה. דברה יפה ובנימוס, התנצלה, הבטיחה לבדוק מי אמרה מה ואיך קרתה הטעות, אף שלא ביקשתי הבטיחה פיצוי ושלאחר בדיקה תתקשר אלי, היא לא חזרה אלי מעולם ואני הנחתי לעניין.

כשהתפניתי לבדוק את סכום החיוב גיליתי שאני משלם למרות המבצע המשולב גם לחברת בזק עבור תשתית... במילים אחרות עבור אותו שרות גם לבזק וגם לנטויז'ן.

פניתי שוב לנטויז'ן ביקשתי הסבר, הנציג השיב לי מיד שבזק הודיעו להם כבר במרץ שעשיתי את העסקה עם נטויז'ן שהם אינם מוכנים לאשר לי את העסקה המשולבת, והוא אינו מבין מדוע הם (נטויז'ן) לא הודיעו לי על כך. (לא ברור איך לא הודיעו, איך העיזו לחייב כפול גם לאחר בדיקה, ואיך לאחר התלונה שלי למנהלת בשרות הלקוחות ענבר שהלכה לבדוק לעומק את החיובים היא לא חזרה אלי לתיקון העוול)

כשהנציג לא חזר אלי (שוב יש להם הרגל לא לחזור עם תשובות סופיות) פניתי שוב ושוב בתאריך 12/12/08 ודיברתי עם מס' נציגים כולם התנצלו (גם על הבעיה וגם על הנציג הקודם) והבטיחו לטפל מיידית. בסופו של יום הובטח לי שאקבל החזר כספי בסכום של כ-470 ₪ בחשבונות הבאים.

סרבתי, הבהרתי לנציגה שאני דורש את הכסף חזרה כפי שלקחו מחשבוני שיחזירו אותו לשם. הושארתי זמן רב מאד על הקו בזמן שנציגת השרות הלכה לקבל "אישור מיוחד להחזר כספי לאמצעי התשלום". התנצלה בנימוס, הבטיחה שכל התלאות מאחורי העבירה אותי למסלול המתאים (גלישה בלבד) הבטיחה שמהיום אחוייב בסכום הנכון 49 ₪ במקון 119 ₪ לחודש והבטיחה שההחזר יעבור בהקדם לחשבוני.
אגב, ביקשתי להתנתק מהם בשל היחס, השקרים והמעילה בכספי, אך היא סרבה, בטענה שאני מחויב לשנה עד מרץ.

כיוון וכבר הותשתי ויתרתי.

הכסף לא עבר לחשבון, פניתי שוב, ואז הסבירו לי שהחזר כספי הוא נושא מורכב (בשונה ממשיכת כספים לא מוצדקת מחשבוני) היא דורשת אישורים רבים והתהליך עשוי להתמשך עד כחודש ימים!!

יתרה מזאת להחזר כספים יש שני תאריכים קבועים בחודש או בשבוע (תלוי את גרסתו של איזה נציג אתה שומע) שוב בשונה ממשיכת כספים...

שוב, התנצלות, שוב מתק שפתיים, שוב הבטחות אל דאגה עוד מעט סבלנות לכל היותר ב12/1/09 הכסף יהיה בחשבונך.

אבל במקום להעביר לי את ההחזר שוב שלחה נטויז'ן יד ארוכה לחשבון הבנק שלי ב 1/1/09 שלפה חברת נטויז'ן מחשבוני סכום של 95.22 ₪ .

סכום שאסור לה היה למשוך על פי כל דין,

שוב שיחה
שוב התנצלות,
והבטחה כדלקמן: חזרה על ההבטחה שעד ה12/1/09 ההחזר יבוצע לחשבוני (שוב המתנתי על הקו ארוכות כדי שהיא תוודא ב 100 אחוז שאין בעיה לא עם הסכום לא עם התאריך והכל יבוא הל מקומו בשלום.
ובנוסף לגבי טעות החדשה, התנצלות, ועצה מיוחדת של הנציגה, במקום שאבצע לך זיכוי כספי שאתה יודע שזה נמשך אצלנו המון זמן ושוב תחכה חודש אני אבצע לך זיכוי במערת שיורד מהתשלום הקבוע, כך לא נחייב אותך בחודש הבא ובא לציון גואל. הסכמתי, היתה לי ברירה?

ה12/1/09 חלף הכסף לא הגיע פניתי שוב בקשו שבוע נוסף – סליחה תקלה צודק הכל מאושר פשוט עניין של תאריכי העברה עוד קצת סבלנות לכל היותר עד ה 22/1/009 הכסף אצלך.

ה22/1/09 הכסף עדין לא הוחזר, הנציגה טוענת שכן הוחזר בודקת שוב, מתנצלת, טעות תוך יום יומיים.
מבטיחה להעביר לי כרטסת לקוח בפקס, הכרטסת לא עוברת.

לדרישתי שהכסף יעבור מיידית עונה שאי אפשר.

שוב שיחות עם המון נציגי שרות דוד ג'ניפר ענת.
שוב שיחה עם מנהל שרות לקוחות – דודו בר. מבטיח לטפל מבטיח מעקב מבטיח פיצוי מבטיח שפקס ישלח אלי.

אין מה לעשות חברת נטויז'ן יודעת לקחת כספים לא לה אך מתקשה להחזיר.
חברת נטויז'ן משתמשת במסכת שקרים כדי להרוויח זמן ןלהרגיע לקוח זועם.
ביקשתי בפקס את מהלך הדברים ביננו, הובטל לי שפקס כמבוקש יעבור עוד באותו ערב 22/1 תוך 6 שעות.
הפקס לא הגיע.
23/1/09 בבוקר שוב שיחה לגבי הפקסים שלא נשלחו, סליחה שולחים תוך חצי שעה אצלך..

שעה אחרי השיחה אין תגובה ואני יושב לכתוב תלונה זאת.
הושיעו נא, כל מה שאני רוצה זה את כספי חזרה ואפשרות להתנתק מהחברה הזדונית הזאת.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה