פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש התחייבות בלי רצון של לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התחייבות שלי מול ספק אינטרנט חברת נתוויז'ן אמורה להסתים ב-30.01.09
בתאריך 14.12.08 היה תקלה בהתחברות לאינטרנט ושרותי תמיכה טכנית טפלו בתקלה.
בחשבונית של דצמבר אני מקבל סכום גבוה מהרגיל.
לאחר שיחה עם נציגי שירות לקוחות התברר שנעשה שדרוג מהירות, הגדלה במחיר, וחידוש התחייבות רק על סמך טיפול בתקלה וללא הסכמתי.
אני לא ביקשתי שדרוג מהירות ולא מסכים לחידוש התחייבות אבל בשירות לקוחות של החברה טוענים שדבר נעשה ואני צריך לשלם במשך שנה נוספת, אפילו אם אני לא ישתמש בשרותי אינטרנט של הנטוויז'ן
נא להגן אותי מהחברה התוקפנית
בכבוד רב
פבל יופה
נזק משוער 590 ש"ח סוג הנזק :
התנתקות משירות של חברה נטוויז'ן במועד 30.01.09 בלי התחייבות נוספת פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר יופה התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בתאריך 14/12/2008 שוחחה ביתו של מר יופה ובעלת המנוי, קטרין יופה עם נציגת מוקד השירות. בשיחתה עם נציגת השירות בחרה הלקוחה לחדש חוזה התקשרות הכולל שדרוג מהירות הגלישה במנויים ואשר כלל התחייבות לתקופה של 12 חודשים. חוזה זה עודכן לאחר שאומתו פרטיה של הלקוחה כבעלת המנוי.
בחודש ינואר 2009 פנה מר יופה בדבר בירור חבילות התקשרות משולבות ובשיחה זו הוצעו מספר חבילות התקשרות והוסבר חוזה התקשרות נוכחי.
בתאריך 04/02/2009 בחר הלקוח בחוזה התקשרות משולב של חברת 013 נטוויז'ן ולשם חברת הכבלים,הוט.

בשיחתו של נציג פניות הציבור עם מר יופה הוסבר כול האמור. כמו כן, בשיחה זו אישר מר יופה את שביעות רצונו מחוזה ההתקשרות הנבחר בתאריך 04/02/2009.
מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה