פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקה שלא נעשתה.< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ערן פלד ואני מנהל מועדון הולמס פלייס שבכרמיאל. באפריל 2008 חברתי לירון גוזלן נרשמה לשירות הוט שבכבלים ורכשה חבילת אינטרנט הכוללת קו טלפון ותשתית, הם מצידם הציעו לה להתקשר לחברת נטויז'ן שאיתה הם עובדים כספקית אינטרנט, בהמשך לירון אכן התקשרה לחברת נטויז'ן וקיבלה הצעת מחיר, היא ביקשה לחזור אליהם עם תשובה אחרי שתברר בחברת 012 קווי זהב, לאחר שקיבלה ב 012 עסקה טובה יותר חזרה לירון לחברת נטויז'ן עם תשובה שלילית. כאן מבחינת לירון הסיפור נגמר. לפני ימים מספר (תחילת פברואר 09) לירון קיבלה שתי חשבוניות על סך 34 ו 39 ש"ח מחברת נטויז'ן על חודשים דצמבר וינואר, לאחר בירור קל נציגי חברת נטויז'ן טענו שלירון ביקשה להתחבר לשירות ולירון מחוייבת לשלם למרות שלא השתמשה או מתכוונת להשתמש בשירות. מספר השגות, שאלות וטענות לי לחברה- אם החברה סיכמה על מנוי באפריל למה חייבו את לירון רק מדצמבר?(שמונה חודשים אחרי),אם לירון היתה מעוניינת במנוי דרך נטויז'ן למה לא השתמשה במנוי אפילו פעם אחת? אם לירון רכשה מנוי דרך חברת נטויז'ן למה עשתה מנוי דרך חברה אחרת באותו היום? לסיכום הסיבה ההגיונית(מבחינה משפטית)היחידה של לירון לעשיית המנוי דרך חברת נטויז'ן היא שלירון לא היתה מודעת לרכישה/עסקה שבוצעה בכרטיס האשראי שלה.
עוגמת נפש (אבל זה נורמאלי במדינתינו) ואין זו עילה לתביעה. סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלטר והחזר כספי שנלקח. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה