פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך החיוב אחרי הביטול של המנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי לקוחה של נטויוז'ן כשנתיים.
בפברואר 2008 ביקשתי להתנתק, לבטל את השירות כעזבתי את הדירה השכורה בתל-אביב ועברתי לגור בחו"ל.
להפתעתי, גם אחרי שנתיים של שימוש,הייתי מחוייבת עד יוני 2008.
קיבלתי את ההצעה של הנציגה: הקפאה לחודשיים+חודשיים של תשלום מלאה וביוני 2008 מסתיימת התחייבות והמנוי יהיה מנותק.

תשלום לנטוויז'ן התבצע דרך הוראת הקבע בכרטיס אשראי שאני כמעט ולא משתמשת ולא בדקתי את החיובים עד היום-6.02.2009

הופתעתי לגלות' שביוני המנוי שלי לא נותק ואני המשכתי לשלם 40ש"ח לחודש מיוני 2008 ועד היום

כאשר יצרתי קשר היום עם הנטווז'ן, נאמר לי שזאת הייתה אחריות שלי להתקשר מחו"ל ולבטל את המנוי סופי ביוני , שלתובנתי ביטלתי עודבפברואר'2008,התשתית הייתה מבוטלת גם כן ( היה לי חשוב שהדיירים החדשים ייכנסו לדירה נקייה מכל החיבורים- בזק, הוט, נטוויז'ן) ורק הייתי צריכה להמשיך לשלם עד סוף ההתחייבות

נטוויז'ן היו מודעים לבקשתי ואינני השמשתי בשרות החל02.2008

ל"טובת לבה" של המנהלת, ששוחחה איתי היום, 6.02.09, קיבלתי הצעה חדשה של זיכוי ל6 חודשים בהתחייבות חדשה לשנה.

שבתי והסברתי שאני חיה בחו"ל ועוד לא בטוחה מתי אני חוזרת לארץ והזיכוי הזה לא מקובל. קיבלתי הצעה לעוד חודשיים חינם אם אני נשארת עם נטוויז'ן

המנהלת חזרה שזאת הייתה אחריות שלי להתקשר ביוני ולבטל וזה רשום בתכנון.

מצדי, אני ביטלתי בפברואר כאשר עזבתי את הארץ, אני מתארת שבתקנון רשומים דברים נכונים לטובת החברה, אבל מבחינתי אני שילמתי כסף ללא שום שימוש בשירות, שתשתית שלו הייתה מבוטלת ומנותקת לפני שנה.

נטוויזן מסרבים להגיע להסדר כספי וזה עוד פעם מחזיר את השאלה האם יש מחוייבות מוסרית ואחריות של החברה שבמערכת שלה רשומה בבקשה להתנתק והחיובים ממשיכים לתקתק.
גם אם רשום בתקנון שזאת אחריותי להזכיר לכם לנתק אחרי שכל מסתיים, נטוויז'ן ניתקו את התשתית ושימוש לא נעשה כשנה, אז די סביר שיש מקום להסדר כספי אמיתי לא נסיון להשאיר אותי בחברה כאשר אני היה בחו"ל










כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה