פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא אולם בכלל נושא התלונה:
גפן עינב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ייצרתי קשר עם נטוויזין כדי להעשות העברה בחבילה מבזק להוט הגעתי לנציגה שאמרה לי שאיני יכולה לעשות העברה עקב חוב הוסבר לנציגה שכבר כמה פעמים ביקשתי כי יישלחו לי טופס כדי להחתים את הבנק ועדיין לא קיבלתי הנציגה אמרה שהיא רואה אבל עדיין היא אינה יכולה לטפל בי לאחר וויכוח של שעה ביקשתי לדבר עם המנהל שלה והנציגה אמרה לי "למה את צריכה לדבר עם מנהל?" לאחר שלא העבירה מנהל הבוף העבירה אותי לתחום הפיננסי שעידכנו שם את הוראת הקבע לאחר מכן החזירו אותי חזרהה לשרות הטכני של האינטרנט כי עדיין לא יכולתי לגלוש הנציג אמר לי שם "תיראי יש לך פה חוב" הוסבר לנציג את הכל והוא אמר כי אני צריכה לעדכן את החבילה הוסבר שנית כי עידכנתי את החבילה ממש הרגע והנציג אמר לי כי הוא לא רואה שעידכנו את זה בכלל לאחר מכן העבירו אותי שוב לשירות לקוחות כדי לעדכן לי את החבילה.. ענתה לי נציגה בשם אירינה לאחר עוד חצי שעה של וויכוח ניתקה לי אאת הטלפון בפנים אחרי עוד רבע שעה של המתנה הגיעה נציגה אחרת שסיפרתי לה את הכל אמרה לי תמתיני איתי בבקשה אני מבררת לך משהו שבכלל העבירה אותי עוד פעם לתחום הפיננסי עד שקיבלתי מענה לצרכים שלי הייתי שעתיים על הקו וגם כשביקשתי מנהל אמרו לי רק ליפנות לאתר ואולי אני ייקבל תשובה בחזרה אני חושבת שזה גועל נפש של ייחס במיוחד ללקוחות.. כשלקוח רוצה מנהל הוא ייקבל מנהל אני לא יודעת איך החברה עובדת ככה בצורה כ"כ מגעילה ונותנת ייחס כ"כ רע ללקוחות שלה.. אני לא חושבת גם שזה דבר נורמלי שנציגים מנתקים את הטלפון ללקוחות שלה בפנים
עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה לדבר עם מנהל פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה