פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת זיכוי כספי עבור דיוור אלקטרוני שניתן עם חיוב ללא ידיעת והסכמת הלקוחi נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפתח דבריי אקדים ואומר, כי פנייתי זו נעשית לאחר שמיציתי את כל האפשרויות העומדות לרשותי במסגרת הפנימית של שירות הלקוחות. לנוכח חוסר האונים בפרשה, כפי שתפורט להלן באה פנייתי זו לבירור העניין ולטיפול על ידכם תוך תקווה שאמצא אוזן קשבת ומענה הולם.

היינו לקוחות נאמנים של שירות האינטרנט שלכם למעלה מ- 8 שנים.
עד לפני כשבוע כשגילינו לתדהמתנו שהחל מה-07.09.04 ,כ.האשראי שלנו מחויב ע"י חברתכם מידי חודש בחודשו ,כמובן שלא באישורנו וללא ידיעתנו עבור מגזין אלקטרוני של "נשיונל ג'אוגרפיק" ע"ס 19.90 ₪ = סה"כ עד לתאריך 16.02.09- 1074.6 ש"ח.

ובכן, פנינו אל מנהלת ראש צוות בשירות הלקוחות הגב' שושי, שאישרה שאכן היא רואה שלא פתחנו וקראנו את המגזין, ובנוסף אישרה שלא השתמשנו ולא משתמשים בתיבת הדואר outlook אליה נשלח המגזין והחשבונית במשך כל התקופה הזו.
למותר לציין , כי הגב' שושי הוסיפה ואף אישרה כי אין בידה כל הוכחה קולית (שיחת טלפון), או כתובה (חוזה) אשר מאשרת שהמגזין "נשיונל ג'אוגרפיק" ניתן לנו באישורינו (לעומת זאת דבריה הוקלטו על ידינו).

אוסיף ואציין, כי בחודש אוגוסט 2008 התקשרתי לשירות הלקוחות של חברתכם בכדי לברר את סיבת סכום החיוב הגבוה של אותו חודש בכרטיס האשראי.
הנציגה שענתה לי טענה שהחיוב הגבוה הינו עבור כמה חודשים שלא שילמנו עבור מנוי האינטרנט (מכיוון שנגנב לנו כ.א. האשראי), אך לא ציינה שזה כולל גם את המגזין האלקטרוני.

יודגש, כי בפרשיה זו בחרה מנהלת שירות הלקוחות , הגב' שושי לנקוט עמדה קשוחה שלא בצדק, סירבה לזכות אותנו עבור החיוב שבוצע שלא כדין ,ובנוסף, מנעה מאיתנו למצות את הזכות לשוחח עם מנהל בכיר יותר, עד אשר היה נדמה לנו כי הגב' שושי אינה כפופה למרותו של גוף פיקוח כלשהו. יחד עם זאת, אנו סבורים כי הואיל וחברת נטוויז'ן הינה חברה יציבה , חזקה ומוכרת בתחומה , אין בידי הגב' שושי מענה .

כפי שעולה ממכתבנו זה, מדובר בזלזול ובהתנהגות בוטה שאינה הולמת תפקיד במחלקת שירות לקוחות תחת כל הגדרת תפקיד שתהיה.

אי לכך, נבקשכם לשלוח אלינו בדחיפות, זיכוי כספי ע"ס 1074.6 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה בגין כל התקופה (16.02.09-07.09.2004 ) בה נשלח המגזין ללא ידיעתנו, ללא הסכמתנו ולדוא"ל שאינו בשימוש.

בפנייתנו זו, אנו מבקשים למצות את זכויותינו על-פי חוק ולבקש כי תפעלו, לבירור העניין ופתרונו, שכן במצב דברים זה אנו ניצבים חסרי אונים אל מול אדישות וזלזול מנהלת שירות הלקוחות של חברתכם וסירובה שלא בצדק, לעשות צדק בנושא זה , אפילו עד כדי כך שהגענו להחלטה להתנתק משירותכם עד לטיפול המקרה .

בנסיבות המתוארות לעיל, אבקשכם את טיפולכם הדחוף.

עוגמת נפש, עלבון, ו סוג הנזק :
אי לכך, נבקשכם לשלוח אלינו בדחיפות, זיכוי כספי ע"ס 1074.6 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה בגין כל התקופה (16.02.09-07.09.2004 ) בה נשלח המגזין ללא ידיעתנו, ללא הסכמתנו ולדוא"ל שאינו בשימוש. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה