|
|
|
|
|
|
חיבור רשת לאינטרנט שמתנתק כל הזמן ואין מענה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התנתקי לפני כחודשיים מהוט ועברתי לשירות ה-ADSL של בזק. תההתחלה היו ניתוקים. לאחר שהתברר משיחות מרובות שערכתי עם נציגי תמיכה טכנית של בזק כי הנתב שהובא לי פגום הוא הוחלף.
לאחר החלפת הנתב אני מוצא פעם אחר פעם כי חיבור הרשת מתנתק וכי והנתב מאבד את הסיגנל שלו (נורית ה-PPP אינה דולקת). ביצעתי בשלושת הימים האחרונים כ-6 שיחות למוקד השירות של נטוויזן ושל בזק ולאחר בדיקה עלה כי התקלה מקורה בנטוויזן. עליי לציין כי גם בהוט היו בעיות אך לא חמורות כאלו - ניתוקים פעם בשבוע שבועיים לכל היותר.
כל שיחה אני צריך להגיד להם מחדש כי הסיסמא שלי מוכנסת וכל פעם מחדש הם טוענים שזאת לא הסיסמא הנכונה, מאפסים אותה, החיבור מצליח והכל שלום על ישראל.
כמובן שלאחר מספר שעות זה מתנתק והרשת לא מתחברת - יש לי 2 מחשבים.
בשיחה האחרונה אתמול בערב עם נציגה בשם מריה, היחס שלה יה ממש מזלזל, היא התייחסה אליי ואל אשתי כאל זוג מפגרים שלא מבדילים בין אותיות גדולות וקטנות.
אני מבקש שינתקו אותי ללא תשלום קנס על יציאה וכן לזכות אותי על החודש האחרון שבו לא היה יום שבו לא התנתק החיבור
|
פיצוי על זמן שבוזבז |
סוג הנזק : |
לנתק אותי לאלתר ללא דרישות נוספות ולהחזיר לי חיוב על החודש האחרון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|