פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי ללא הודעה על כך וכן חיוב אינטרנט ללא כל בקשה להרשמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שני מקרים שקרו באותה שיחת טלפון (והתגלה רק על ידי חודשים רבים מאוחר יותר).
התקשרתי על מנת להרשם לשירות שיחות בינלאומיות. הנציג אמר לי את הסכום הראשוני של בנק שיחות לחו"ל וכן אמר שלאחר מכן המחיר ירד לX אגורות לדקת שיחה. נרשמתי. חודשים מאוחר יותר גיליתי שאני מחוייבת מידי חודש על סכום חודשי קבוע גם אם אני לא מחייגת לחו"ל.
הנציג בשום פנים ואופן לא יידע אותי שיש חיוב קבוע ללא קשר לחיוג לחו"ל. היום התקשרתי לבקש החזר והנציגה שהייתה מאד תוקפנית כלפיי ומאשימה, כאילו שאני משקרת, אמרה שלא יכול להיות מה שאני אומרת ואי אפשר לתת לי החזר (אפילו לא בדקה זאת, גם כשביקשתי לדבר עם המנהל!!!)
כמו כן באותה שיחה הסוכן מכירות החליט על דעת עצמו בלבד לרשום אותי לאינטרנט, בעוד הייתי רשומה לחברה אחרת בזמנו והוא רק הציע ואני סרבתי.
בזיון שעושים מה שרוצים בלי בכלל קשר לבקשת הלקוח או ליידועו.
ואחרי זה גם היחס של הנציגה לאחר שביקשתי לברר המחדל היה מזעזע.
לא קיבלתי זיכוי או החזר על השיחות לחו"ל (אלא רק על החיבור לאינטרנט שהסוכן ביצע על דעת עצמו)
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי עבור החודשים שירד כסף ללא יידועי או שאלה האם אני מוכנה להרשם במחיר הזה! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה