פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חורגים מכל כללי האתיקה במכירות נושא התלונה:
הראל אבי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי בתור לקוח לשעבר, הציעו שאעבור חזרה עליהם מבזק בינ"ל. התקשרו עבורי לבזק בינ"ל, ונשארו על הקו בזמן שביררתי את תנאי ההתקשרות עמם. אח"כ הציעו לי לעבור מ-1.5 ל-2.5 מגה, והתקשרו עבורי להוט, והדריכו אותם בבקשה שלי. אח"כ ביקשו ממני לאשר את פרטי כרטיס האשראי שהיה ברשותם מההתקשרות הקודמת. ביקשתי הצעה בכתב, וענו שלא נותנים. אמרו שישלחו את העיסקה. ביקשתי במפורש להמתין מספר ימים כי אני מעוניין להתייעץ. אחרי התייעצות, החלטתי לא לעבור אליהם, אבל אי אפשר היה ליצור קשר עימם. כעבור כמה ימים בדקתי וראיתי שפתחו לי חשבון. שלחתי אימייל שאני לא מעוניין בחשבון, ולא ענו. פניתי לחברת האשראי שלא יכבדו פניות של נטויז'ן, והם הסכימו.
כעבור כמה ימים פנו אלי מהוט בשאלה האם אני מסכים לפניה של נטויז'ן לעבור אליהם מבזק בינ"ל. כמובן שסירבתי.
יצאתי ללא נזקים, פרט לעצבים ולבזבוז זמן. יצאתי נשכר מכך שלמדתי להזהר מנטויז'ן.
צריך להוקיע אותם. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה