|
|
|
|
|
|
חיוב שרותי אינטרנט. |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשנת 2001 התחברתי לחצי שנת ניסיון לנטוויז'ן במחיר מבצע ,בתום תקופת המבצע עברתי ל 012 , ללא הודעות או התראות מצד נטוויז'ן נמשכו החיובים החודשיים בתעריף גבוה (תום מבצע)של כ 160 ש"ח בחודש למשך כ 4 שנים.
נכון שאני צריך באיזה שהוא מקום לבוא אל עצמי בטענות - אך מצד שני כיצד חברה גובה כספים על שרותים שהיא אינה נותנת !??
כמובן שפניותי נענו בהתחמקויות אלגנטיות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|