פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שרותי אינטרנט. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2001 התחברתי לחצי שנת ניסיון לנטוויז'ן במחיר מבצע ,בתום תקופת המבצע עברתי ל 012 , ללא הודעות או התראות מצד נטוויז'ן נמשכו החיובים החודשיים בתעריף גבוה (תום מבצע)של כ 160 ש"ח בחודש למשך כ 4 שנים.
נכון שאני צריך באיזה שהוא מקום לבוא אל עצמי בטענות - אך מצד שני כיצד חברה גובה כספים על שרותים שהיא אינה נותנת !??
כמובן שפניותי נענו בהתחמקויות אלגנטיות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה