פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיעה של לחוקות< נושא התלונה:
אור אנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
החברה שלחה מכתב שהוא הטיעה ברורה של לקוחות. הם מציעים ללחוץ על כפתור הפעלה של שירות לא מזכירים ולו במילה אחד ששירות כרוך בתשלום. המכתב מצורף:
שלום,
ברוכים הבאים לחבילת האבטחה Norton Internet Security Online
חבילת האבטחה מבית סימנטק המעניקה הגנה מושלמת למחשבך האישי.
מהיום נהנים מהגנה רציפה, המעניקה שקט נפשי וביטחון.
* שים לב! במידה וכבר מותקנת תוכנת אנטי וירוס על מחשבך, יש להסירה לפני תחילת תהליך ההתקנה.

והתחל את פעולת ההורדה וההתקנה של Norton Internet Security.

במידה ואינך רואה את כפתור ההפעלה, לחץ על המקש הימני ובחר בפעולת "הפעל".
מוקד התמיכה של סימנטק ישמח לעמוד לרשותך וללוותך טלפונית, ללא תשלום, בתהליך ההתקנה הראשוני.
מוקד התמיכה לשרותך בטלפון 04-8560626, מוקד מכירות תמיכה לשרותך בטלפון 1-800-327-327.
לנוחיותך, מצורף סרטון הדרכה על תהליך ההתקנה לחץ כאן לסרטון.

רוצה לדעת עוד על Norton Internet Security Online? לחץ כאן לאתר השרות.

עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' אור התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בתאריך 11-03-2009 שוחחה הלקוחה עם נציג מכירות בדבר שירותי אבטחה למחשבה האישי.
בעת שיחה זו בחרה הלקוחה בשירות האבטחה של חברת סימנטק ישראל ומשכך נשלח לדוא"ל של הלקוחה הודעה הכוללת קובץ הפעלה
של השירות.
בתאריך 13-03/2009 ולפני קבלת פניית האתר תלונה, שוחחה הלקוחה עם נציג בכיר במוקד שירות הלקוחות ובעת שיחה זו
בחרה הלקוחה לבטל את שירות האבטחה. בסיום שיחה זו, הביעה הלקוחה את שביעות רצונה.
בשיחתה של הלקוחה עם נציג פניות הציבור הביעה הלקוחה את שביעות רצונה ממענה החברה ומכלל שירותיה של החברה.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה