פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לניתוק משירותי החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעוניין להתנתק משירותי החברה.
בתאריך 11.3.09 ביצעתי שיחה עם נציג החברה אשר הזדהה בשם מקס , הנציג סיכם איתי על מחיר של תשלום חודשי בסך 44.95 ש"ח.
כעבור יומיים ב13.3.09 שוחחתי עם מספר נציגים נוספיפ בינהם לימור אשר נמצאת בתפקיד ניהולי, וביקשתי להתנתק משירות החברה אך בתגובה נמסר לי כי חוייבתי בחוסר ידיעתי לתקופה של 12 חודשים וכי עליי לשלם את עלות השירות עד התאריך שבו תפוג ההתחייבות, במידה ואני מעוניין להתנתק. אני מדגיש כי לא קיבלתי שום הודעה לא בכתב ולא בע"פ על עצם קיום העסקה.
בנוסף אציין כי אני לקוח ותיק בחברה וכיום אני משלם יותר ממחיר כפול לאומת הצעות מחברות מתחרות תמורת שירות זהה.
על כן אני מבקש להתנתק באופן מיידי משירותי החברה.

בכבוד רב ותודה מראש

גריגורי שוסטין

כספי סוג הנזק :
ניתוק משירותי החברה ללא תשלום כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה
פנייתו של מר שוסטין התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בתאריך 11-03-2009 פנה הלקוח למוקד השירות ובירר אודות חיובי מנוייו בשירות האינטרנט.
בעת שיחתו של הלקוח עם נציג השירות נעתר הנציג לבקשתו של הלקוח והציע חוזה התקשרות חדש בשירות האינטרנט הכולל הוזלה בעלות החודשית הנוכחית.
כמו כן בעת שיחה זו, הביע הלקוח את רצונו בביטול שירותים נלווים אשר היו מעודכנים במנוייו והחזרים בגינם.
בסיום שיחה זו הוסכם בין הצדדים אודות חידוש חוזה התקשרות בשירות האינטרנט בעלות חודשית 44.95 למשך 12 חודשים בהתחייבות. חוזה זה ע"פ מהירות 1.5mbps וטכנולוגיית תשתית כבלים. כמו כן, הוסכם על ביטול השירותים הנלווים בתיק המנוי והחזר כספי חלקי בגינם מתוך שירותיות ולפנים משורת הדין.
הלקוח אישר פרטי סיכום זה ואימת בפני נציג השירות את כל פרטיו האישיים.
לאחר יומיים פנה הלקוח למוקד השירות והביע את רצונו בביטול החוזה אותו אישר וזאת בשל הצעה לשירות האינטרנט ע"י ספקית אינטרנט אחרת.
בעת שיחתו של נציג פניות הציבור עם הלקוח הוסבר כל האמור ואת נכונותה של החברה לעשות את המיטב למען שביעות רצונו.
בהמשך לכך, אישר הלקוח בפני הנציג את שביעות רצונו המלאה משירות החברה לאורך כל שנות הצריכה.
הנציג בחר להציע לפנים משורת הדין מספר הצעות וחלופות אשר אותן בחר הלקוח לבחון ולשוב אל הנציג עם החלטתו.


מבדיקתי עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה ללא דופי.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה