פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על לא שירות בכפי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
סיכמתי עם החברה לפני כשנה על מסלול "תשתית+ספק" עם 013 ובזק בהתחייבות לשנה. העיסקה התבצעה דרך 013. לאחר שניסיתי להתחבר במשך כשלושה שבועות ללא הצלחה, וטלפונים מחברה לחברה, (אצל נטוויזן אני רשומה והנציגה לא מבינה מה הבעיה, ואצל בזק לא מכירים אותי כלקוחה שלהם) הסתבר שאי אפשר לקיים את העיסקה מצד בזק, כי אצלם הייתי רשומה כלקוח עיסקי. (אגב, אף אחד לא אמר לי לפני שאי אפשר במקרה כזה לבצע את העיסקה הזו). אחרי חודש בערך התקשרו אלי מ013 להתנצל ולהציע לי עסקאות אחרות. אמרתי שכרגע אני לא רוצה לבצע עיסקה דרכם כי אין לי זמן להתעסק בחיפוש תשתית (מה שנמנע ממני בעיסקה של "ספק+תשתית". אמרתי להם שאם ארצה מהם אחת מהצעותיהם הנדיבות אצור קשר. להפתעתי ראיתי שאני ממשיכה להתחייב... כשהתקשרתי אמרו לי שהתחייבתי לשנה. כשאמרתי שגם הם התחייבו לשנה ולא סיפקו את השירות טענו שזה לא אשמתם אלא הבעיה של בזק, ואליהם אני מחוייבת, אבל לא רציתי מהם אלא את המסלול המשולב!! בין שיחה לשיחה כבר עברה שנה, עם חיובים שונים ומשונים, על תכנית אתר רד, ותכניות נוספות, (כשאני כזכור בכלל לא מחוברת...) וכשאני מתלוננת הם אומרים "אני יכולה לזכות אותך בחברה, תסכימי איתנו על מסלול והזיכוי ירד לך מהתשלומים הבאים"- אבל אני לא רוצה לסגור איתם על שום עיסקה! אני רק רציתי את התכנית המקורית כשהם לא יכלו לספק לי אותה אמרתי תודה ושלום!.
כספי סוג הנזק :
התנצלות והחזר כספי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה