תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חודש אוגוסט האחרון ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של נטוויזן 013 ברק .
לתדהמתי, נוכחתי לדעת לאחר מספר חודשים כי המשיכו לחייב אותי באופן קבוע בסכומים שונים ומשונים.
בשיחה שערכתי עם נציגת השירות של נטוויזן, היא טענה כי כלל לא ביקשתי להתנתק אלא כל שביקשתי הוא להקפיא את המנוי לשלושה חודשים, דבר שכמובן לא היה ולא נברא!!!
לטענתה ישנן הקלטות התומכות בבקשתי להקפאת המנוי ולא לביטולו.
אחזור על דברי, מעולם לא ביקשתי להקפיא את המנוי, כל שביקשתי הוא לבטלו, וזאת בשל סיום הסבסוד אשר קיבלתי מהאוניברסיטה העברית לשירותי אינטרנט.
אין ולא הייתה לי כל סיבה לבקש הקפאת המנוי בנסיבות האמורות.
לאור האמור, אבקש כי זיכוי בכל הסכומים אשר נגבו ממני שלא כדין.
בנוסף, אבקש פיצוי בגין הנזק שנגרם לי בשל חוסר תום הלב שבהתנהלותכם, ופיצוי בהתאם לסעיף31א לחוק הגנת הצרכן.
מבלי לפגוע בזכויות
|