פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בתשלום על אף הודעת ניתוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חודש אוגוסט האחרון ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של נטוויזן 013 ברק .
לתדהמתי, נוכחתי לדעת לאחר מספר חודשים כי המשיכו לחייב אותי באופן קבוע בסכומים שונים ומשונים.
בשיחה שערכתי עם נציגת השירות של נטוויזן, היא טענה כי כלל לא ביקשתי להתנתק אלא כל שביקשתי הוא להקפיא את המנוי לשלושה חודשים, דבר שכמובן לא היה ולא נברא!!!
לטענתה ישנן הקלטות התומכות בבקשתי להקפאת המנוי ולא לביטולו.

אחזור על דברי, מעולם לא ביקשתי להקפיא את המנוי, כל שביקשתי הוא לבטלו, וזאת בשל סיום הסבסוד אשר קיבלתי מהאוניברסיטה העברית לשירותי אינטרנט.
אין ולא הייתה לי כל סיבה לבקש הקפאת המנוי בנסיבות האמורות.

לאור האמור, אבקש כי זיכוי בכל הסכומים אשר נגבו ממני שלא כדין.
בנוסף, אבקש פיצוי בגין הנזק שנגרם לי בשל חוסר תום הלב שבהתנהלותכם, ופיצוי בהתאם לסעיף31א לחוק הגנת הצרכן.

מבלי לפגוע בזכויות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והשבה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה