פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור טלפון קוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 01-04-09 נטויז'ן היתה אמורה לחבר את ההורים המבוגרים שלי לטלפון הקוי , הגיע טכנאי ב22:00 בערב ישב אצלם כשעה וחצי עשה מה שעשה ולא חיבר אותם לטלפון אך ניתק אותם מבזק , לקח 150 ש"ח דמי חיבור והלך .הקו לא חובר וההורים נשארו ללא קו טלפון יצרנו קשר עם כל מי שרק ניתן להגיע אליו בטלפון והפתרון הכי יצירתי שניתן היה לחזור חזרה לבזק כלומר לשלם שוב דמי חיבור . החברה נטויז'ן לא נותנת שירות אלא מעבירה את לקוחותיה מנציג אחד לשני והתשובה הנפוצה ביותר בחברתם - נחזור אליך בהקדם אך אף אחד מהם לא חוזר ולא נתן פתרון מתקבל על הדעת לאחר שיחה וחיבור פרטים מנציגים שונים הבנו כי לחברה יש בעיה בקו ובחיבור הלקוחות לטלפון הקוי וכי יהיה פתרון רק אחרי הפסח ,את השירות נתנו נותני שירות רגילים ומנהלים שונים אך אף אחד מהם לא ניאות לפתור באמת את הבעיה אלא להרחיק אותנו מהפתרון
אנחנו נואשנו מלקבל תשובה ועזרה אולי מכם תבוא הישועה תודה רבה
פוטישמן ארטור
טלפון קוי שיעבוד בהקדם האפשרי לזוג מבוגר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר פוטישמן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פוטישמן בחר להצטרף לשירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 26.03.2009 , מר פוטישמן בחר להצטרף לעסקה ללא התחייבות.
טכנאי הגיע לביתו של מר פוטישמן והתקין את השירות תוך ווידוא כי השירות
פועל באופן תקין.
מר פוטישמן ביקש לבטל את שירות הטלפוניה של חברת 013 נטוויז'ן, השירות בוטל לבקשתו בתאריך ה- 10.04.2009.
מר פוטישמן טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
013 נטוויז'ן בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה