פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סבירסקי אילונה/טטרנקו סרגיי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היה לנו מנוי לאינטרנט בנוויזן, באוגוסט אנו עברנו לארה"ב ואז ביטלתי את המנוי. למרות הביטול חברה ממשיכה לחייב רכטיס אשראי שלי. שלחתי אליהם מכתב בדואר אלקטרוני כ חודשיים לפני וקיבלתי תשובה שמצב ייבדק. מאז שקט מוחלט וחיובים ממשיכים להגיע. מבקשת לנתק את המנוי ולהחזיר כסף מחודש אוגוסט.
פגיעה באמון הצרכן סוג הנזק :
ניתוק והחזר כספי מחודש אוגוסט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתם של גב' סבירסקי ומר טטרנקו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר טטרנקו נהנה משירות החיוג הבינלאומי של חברת 013 נטוויז'ן בשני מנויים, מנוי ע"ש סרגיי טטרנקו אשר בוטל עפ"י דרישתו בתאריך 14.07.2008 ומנוי נוסף ע"ש נדג'זדה טטרנקו אשר בוטל בתאריך 18.03.2009 עפ"י בקשתו.
בשני המנויים נעשה שימוש עד ביטולם.
מר טטרנקו לא חוייב בגין השירותים לאחר ביטולם.

בברכה,

פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה