פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי לשרותי אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא לקוח של נטוויזן כבר חודש וחצי ועדיין אני מחוייב חודש בחודשו, ממש מעשה ביריונות של חברה גדולה שאומרת יש לנו את פרטי כרטיס האשראי שלך אנחנו ממשיכים לגבות בכלל לא משנה לנו אם אתה לקוח שלנו או לא.
אני רוצה לציין שהייתי לקוח של נטוויזן במשך 7 שנים למרות זאת האנחנו לא מחוייבים לחוזה התקשות שנתי אף פעם לא היינו הקפדתי לציין בכל שיחה איתם שאנחנו לא מחוייבים להמשך התקשרות איתם ונציג השרות אישר זאת, היום נודע לי שמישהוא במרכז השרות למען המשך גבייה חתם על חוזה שנתי, סביר להניח שהם יחתמו גם על המשך חוזה בסיום השנה, ממש ביריונות צרכנית. בימים אילו התקשרתי לתוכנית הרדיו של גבי גזית וכולי תקווה שהנושא יעלה מעל גליי האתר לאחר החגים.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף הנגבה מאיתנו והפסקת הגבייה החודשית פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר בראל נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בראל בחר לחדש את שירות האינטרנט בחברת 013 נטוויז'ן בתאריך 06.08.2008 במסגרת עסקה הכוללת התחייבות למשך שנה וזאת בהתאם לתקנון המבצע אשר נמסר למר בראל במעמד חידוש העסקה.
מר בראל טופל לשביעות רצונו.
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה