פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפשרות להתנתק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של נטויז'ן באינטרנט .
בתאריך 13/4/09 התקשרתי למוקד הטלפוני על מנת להתנתק משירות האינטרנט וזאת בשעה 08:20 לערך .דברתי לראשונה עם בחורה שאנני זוכר את שמה שביקשתי ממנה להתנתק .לטענתה המערכת עולה ושאני צריך לאמתין המתנתי על הקו לאחר 10דקות המתנה היא החלה לשאול אותי שאלות למה ברצוני להתנתק הסברתי לה שאנני מעוניין להמשיך יותר והיא המשיכה למשוך אותי בשיחה ולמנוע ממני להתנתק ולאחר 20 דקות טענה שפתאום איננה יכולה לנתק ושהיא תעביר אותי למישהו אחר המתנתי כמה דקות ארוכות וענה לי בחור בשם דימה שהחל לנסות ולשכנע אותי בכל מיני הצעות ואמרתי לו שברצוני להתנתק ושאני אנני מעוניין כלל להיות מחובר יותר ואז גם הוא חזור ונשנה החל להעביר אותי להמתנה בתקווה שהכנע להצעותיו ולא היה מוכן לנתק אותי השעה היתה כבר 09:05 ועדיין לא היה מוכן לנתק אותי בטענה שיש בעיה במערכות שהם בשידרוג והמשיך לשים אותי בהמתנה ללא כל אפשרות לניתוק הנראה באופק החלטתי במקביל להתקשר מטלפון אחר כדי לברר עם ישנה בעיה במערכות ובחורה בשם מעיין טענה כי אין שום בעיה אז שאלתי אותה למה אני לא יכול להתנתק ואי אמרה שהיא תבדוק ושום העבירו אותי להמתנה וטענה לאחר מכן כי כן פתאום אין אפשרות לנתק .
הנני רואה בזאת חוצפה ממדרגה ראשונה אני לקוח ותיק שניסה להתנתק אך ללא הועיל איפה נשמע דבר כזה זו .
בנוסף ברצוני לציין כי בקשתי מדימה שלפי טענתו המערכת כרגע ב"שידרוג" להעביר אותי למנהל והוא פשוט לא רצה אין לי דרך אחרת לומר זאת כמו כן ביקשתי שיתחייב בכתב כי אין אני צריך לשם יותר מהיום בו ביקשתי להתנתק ולשלוח את זה בפקס ושברגע שיוכלו לנתק שינתקו כל עוד יש לי הסמכתא שאני לא צריך לשלם אך גם זה לא היה ניתן לעשות מבחינתו.
הנני מרגיש חסר אונים בזבוז של זמני היקר ועוגמת נפש על משהו שאנני רוצה וצריך יותר לשלם עליו בכוח כי ואני מעוניין סה"כ להתנתק ואנני מחוייב אליהם
בתודה מראש .
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהאינטרנט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של לוי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר לוי פנה לחברת 013 נטוויז'ן בתאריך ה- 13.04.2009 והביע רצונו לביטול שירות האינטרנט.
חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו ומנוייו בוטל בתאריך ה- 13.04.2009, הביטול נעשה באופן מיידי ממועד בקשת הניתוק.
מר לוי טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה