פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לנטוויזן שיחות לחו"ל כיוון שחברה הייתה בחו"ל. כפי שאמרה לי נציגת המכירות, אכן אין בעיה להתנתק מתי שארצה, שכן בנטוויזן מכירים בכך שלעתים נסיעות לחו"ל הן קצרות מועד, ובהתאם יהא קצר המנוי בנטוויזן.
לאחר שחזרה החברה ארצה, התקשרתי לנתק החשבון. התברר לי שלשם הגעה לנציג מכירות נדרשו לי בממוצע כ-15 שניות, ואולם לשם הגעה לנציג שיבטל חשבוני, אף המתנות של 10 ו-15 דקות לא הועילו. לבסוף לאחר המתנה של כ-שעה פלוס ענה לי נציג "שמוסמך" לנתק חשבון. אף הוא ניסה להתחמק מכך ככל יכולתו. לבסוף עשה זאת לאור דרישתי שיאמר בקול שהוא ניתק את חשבוני.
ואולם כעת, חודש וקצת אחר-כך גיליתי ששוב חוייבתי על-ידי נטוויזן.
וכן בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, מחיקת נתוניי ממאגר הנתונים של החברה, והפסקת הנוהג הפסול והמעוות לאלתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה