פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות באינטרנט, הבטיחו משו אחד קיבלתי סטירה לפרצוף נושא התלונה:
מנשה גיל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של נטוויזן,
אני לקוח בחברה 6 שנים בערך ...
לאחרונה 23/4 שידרגתי את האינטרנט מ4 מגה ל5 מגה שהשיחה התנהלה ככה
אני רציתי לעבור חברה ולא הייתי בהתחייבות, שימור לקוחות של נטויזין
הוזילו את החבילה ושיכנעו אותי להמשיך להיות לקוח אצלהם
ובעקבות זה נשארתי , במהלך השיחה
התרעתי בנציגה שטיפלה בכל גם בבזק התשתית [ADSL]
שהשימושים שלי, הם לבורסה , XBOX שזה קונוסולה דומה לPLAY STATION
היא מצידה סיפרה לי "סיפור" נורא נחמד, ואמרה שאין בעיה עם הXBOX והכל עובד פיקס ושחבר שלה בעצמו משתמש באותו קונוסולה
האמנתי כן.
אז התחברתי, ולאחר יום התחילו בעיות שלא היו קודם, האינטרנט זחל
הXBOX לא התחבר לאינטרנט.. התחלתי להרים טלפונים לתמיכות
בבזק לא היתה בעיה, הספק מצידו אמר לי שאין תמיכה לשירות בכל מה שקשור בXBOX דבר שמאוד פגע בי והרתיע אותי...
ביקשתי לעבור לשירות לקוחות הסברתי את המצב וביקשתי להתנתק.
הסברתי והסברתי הועברתי מנציג לנציג
הערה, התקשרתי מהפלאפון שלי ותוך כדי הקלטתי ת'שיחה כראייה שיחה שלא רצו לחזור אליי לפלאפון ושהם רוצים לשמור עליך בתור לקוח
הם יודעים טוב מאוד להתקשר.
אז כך הועברתימאחד לשני ושאלתי למה מנהלת שימור לקוחות בשם אורטל זכור לי, הבטיחה לי שהכל יעבוד בסדר ופתאום שיש בעיה
ועוד לא עבר יום עבודה
ורציתי להתנתק, אמרו לי שאני נמצא בחוזה
וביקשתי להעלות את הנציגה שדיברה איתי ופתאום אין שיחות מוקלטות מצידם
אין שום דבר שמתעד את זה
וזהו אני נשארתי תלוי באויר, והבעיה עדיין קיימת והם מצידם
לא אכפת להם למרות שהתחייבתי ויום אחרי זה רציתי להתנתק
ואני כבר לא יודע מה לעשות אני חסר עיצות
אני פניתי אליכם במקרה, מקווה שפה זה ייגמר
אני מתכוון ללכת עם זה לאמנון לוי ומשם להמשיך לתביעה\כתבה בעיתון.
אשמח אם תחזרו אליי
עוגמת נפש+כספי+לא קיבלתי את תמורת הכסף סוג הנזק :
ניתוק מחברת נטוויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה