פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי שהובטח עקב בעיות גלישה וגישה למאגרי מידע וסירוב לנתק מהשירותiv נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים ביקשנו לחדש מבצע סטודנטים לגלישה באינטרנט של 013 נטוויז'ן ברק ובפועל מאז החלו חודש וחצי של בעיות גלישה ובעיות גישה למאגרי בר אילן שאמורים להיות כלולים בעסקה.בעיית הגלישה נפתרה אחרי עשרות מיילים וטלפונים לשירות לקוחות ולתמיכה הטכנית ואילו בעיית המאגרם טרם נפתרה.רק ב-30 לאפריל בשיחה שניה בהפרש של חודש נטען על ידי נציגה לדבריה בכירה בשירות לקוחות בשם קרן כאילו אנו בקשנו באיחור לחדש מבצע ולכן שלמנו חודש אחד 51 ש"ח במקום 32 עבור אינטרנט במהירות 1.5 . זאת למרות הבטחה שלה בשיחה כחודש קודם שנזוכה באותו סכום על חודש וחצי שכאמור לא הייתה גלישה בפועל וגם לטענתה זוכנו על 12.5 ש"ח בלבד ואפילו את זה לא ראינו בחשבונית.במקום זיכוי של 50 ש"ח. כמו כן בשיחות בעבר עימה כמובן לא הזכירה שום דבר על חיוב נוסף לחיובים הרגילים וכך גם לגבי נציגי שירות אחרים ונציגים טכניים. עקב ההוצאות הרבות של הטלפון והזמן שבוזבז וההונאה של הנציגה הבכירה וחבריה שהבטיחו זיכוי על חודש וחצי ואמרה שלא נדאג ובפועל חייבו אותנו יותר ולא פתרו את בעיית מאגרי המידע דרשנו בשיחה קולנית עם קרן להתנתק מהשירות עקב אי עמידתם במחויבותם לספק גלישה ושירות הוגן ואי מתן זיכוי כמובטח.קרן סירבה בשיחה 3 פעמים ואף לא קבלנו כל תגובה למייל בקשה לניתוק ששלחנו באותו היום. נבקש עזרתכם המידית. שמענו על מקרים דומים נוספים ולדעתנו זו רמייה של ממש ביודעין.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה