פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חודשיים גבוהים, הוספת שירותים ללא יידוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נגה והנני לקוחה שלכם מזה שנים רבות . לצערי, בעת האחרונה אני נתקלת בשירות לוקה בחסר במערכת שנחשבת ומחשיבה את עצמה כנותנת השירות הטוב ביותר בתחום האינטרנט.

אדגיש כי כחברה מובילה במשק, ולאור העובדה, כי השוק רווי בחברות וספקי אינטרנט אינכם נוקפים אצבע למען שמירה על קהל לקוחותיכם ועל כן אספר את המקרה שארע לי.

לפני כארבעה חודשים , פניתי אליכם באופן יזום למען בדיקת מחירים, לאור העובדה שאני משלמת עלות גבוהה מאוד כספק אינטרנט באופן יחסי למשק. לאחר דין ודברים ושיחה עם מנהל בכיר בשירות לקוחות , ניתנה לי חבילה "אטרקטיבית" בשווי 33 ₪ לתקופה של 9 חודשים ועוד ארבעה חודשים חינם.

בחודש לאחר מכן צפיתי בחיובים וראיתי כי אין כל שינוי בחיוב ואני ממשיכה להיות מחוייבת בסך 40 ₪. פניתי לשירות הלקוחות של חברתכם , והוסבר לי , כי המבצע לא עודכן. זועמת וכועסת התעקשתי על בדיקה חוזרת, ורק לאחר בדיקה מקיפה מול המערכת ומולי , נוכח לדעת הנציג כי יש אמת בדבריי ותחייבו אותי כפי שאתם אמורים.

היום, בבדיקה שגרתית של פלט הישראכרט שבידי , גיליתי שוב חיוב גבוה ממה שסוכם מולי עם מנהל שירות הלקוחות. חשוב לציין , כי בשיחתי עימו ביקשתי להעלות את פרטי המבצע וההטבה על הכתב ולשלוח לביתי. והאמור לא התקבל לידי.

היום, 10/05/09, שוחחתי עם טלי נציגת השירות , והתעניינתי , מדוע עדיין אני משלמת 40 ₪ בגין השירות . בתשובתה הסבירה לי, כי בתאריך 16/03/09 שוחחתי עם יסים וצרפו אותי לשירות 2 יעדים (??????) בעלות 2.90 ובתאריך 16/04/09 חייבו אותי בגין שירותים אנטי וירוס ואנטי ספאם.

אדגיש, לא היה ולא נברא!!!!!!! לא שוחחתי עם נציג בשם וואסים, לא דרשתי שירות אנטי וירוס וספאם. יתרה מכך, השירות אותו אתם מספקים לא נותן לי מענה מזה כמה חודשים – הכולל גלישה ברשת אלחוטית!! בשיחה יזומה של חברתכם לפני כחודשיים שוחחה עימי נציגה (ששמה לא זכור לי ) ושאלה לטיב השירות אותו אתם מעניקים וכן, להציע לי שירות שיחות בחו"ל. בשיחתנו ציינתי, כי איני מצליחה לגלוש ואני מתבייתת על כל רשת אלחוטית בכל יוזר אפשרי פרט ליוזר שעליו אני משלמת, היא ציינה כי תעביר את המשוב הלאה ויחזרו אליי בהקדם. כמובן, לא דובים ולא יער. לא רק שאינכם מספקים שירות אלא גובים כספים בלי ליידע את הלקוח, ואף לא לשלוח חשבוניות אליהן אתם מחויבים בחוק!!

בשיחתי היום עם טלי, ציינה כי תזכו ותבטלו את השירותים( שכאמור לא ביקשתי) וזהו. לאחר שדרשתי פיצוי על עוגמת הנפש היא הציעה מצלמת אינטרנט ( אותה סיפקתם לי לפני כ-5 שנים ביום ההצטרפות אליכם או disk on key) . עם כל הכבוד לחברתכם, איננו אנשים נטולי אינטליגנציה, והמתנה המגוכחת הזו רק העליבה אותי יותר. וגרמה לי להבין, כי אתם רק עסוקים בכיבוי שריפות. ולא במיגור הבעיה.

חשוב לציין, כי אסור לכם בתכלית האיסור ועל פי חוק לבצע שימושים כאלו או אחרים בכרטיס האשראי של לקוחות ללא ידוע/אישור ולכן הפעולה שביצעתם מהווה אסמכתא לגניבה לאור יום ועילה לתביעה משפטית. ואני בטוחה כי איני הלקוחה היחידה שאתם שולחים יד בכיסה. אולם , אני בטוחה כי איני רב בקהל הלקוחות שאכן בודק כל חשבונית.

לפיכך, אני דורשת את התייחסותכם המיידית וחשיבה על מתן הטבה אחרת שתפצה במעט על הרגשת הרמאות ואמינות חברתכם שנפגעה באופן משמעותי. לבטח, שחידוש שירות בשנה הבאה בחברתכם, ישקל בכובד ראש. כפי שציינתי השוק רווי, ואינכם שוקלים בכובד ראש אובדן לקוחות. וחבל.

בכבוד רב,
נגה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי /שירותי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה