פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותים מיותרים שלא הוזמנו וחיוב ענק עבורם נושא התלונה:
גולדשייד ישראל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רקע קצר.
שמי ישראל ושם אשתי גילה - החשבון מופיע ע"ש תעודת זהות שלה.
אשתי בני ואני אנשי הייטק הבקיאים היטב בכל נבכי האינטרנט אנטי וירוס Spam ורעות נוספות. כל המחשבים בביתנו מטופלים על ידינו לאורך שנים חומרה תוכנה רשת תקשרת ו-Router's למיניהם. מעולם לא מצאנו צורך לפנות לאף חברה, מעבדה לגבי קבלת שירותי התקנות ותיקונים מסוג כל שהוא.
לפני שבועיים שמתי לב כי מחשבון כרטיס האשראי שלי ירד סכום של 487.87 ש"ח ובנוסף סכום של 85.23 ש"ח. שני חשבונות אלו נמשכו ע"י חברת נט וויזן.
כאיש הייטק עסוק לקח לי שבועיים להזכר לבחון את פרטי כרטיס האשראי שלי ולחרדתי ראיתי כי:
לחודש מרץ נטוויזן הורידה מחשבוני 387.09 + 85.23 ש"ח.
לחודש אפריל נטוויזן הורידה מחשבוני 426.53 + 85.23 ש"ח.
לחודש מאי נטוויזן הורידה מחשבוני 487.74 + 85.23 ש"ח.
לחודש יוני נטוויזן מתכוונת להוריד מחשבוני 85.23 ש"ח.

פניתי לנטוויזן ב- 14.05.09 - לא אזכיר באריכות את ההמתנות המטורפות לבירורים ומנהלים למנייהם - וקיבלתי ה"הבהרות" הבאות.
יש לי חמישה מחשבים בבית.
לכל מחשב מחויב בכל חודש ב- 10 ש"ח אנטי וירוס.
לכל מחשב מחויב בכל חודש ב- 10 ש"ח אנטי Spam.
לכל מחשב מחויב בכל חודש ב- 20 ש"ח בגין הרחבת זיכרון דוא"ל.
סכ"ה עד כה 200 ש"ח לחודש.
בנוסף -
הותקנו בביתי שלשה חיבורים לאינטרנט
חיבור ראשון עולה 46 ש"ח ובנוסף 20 ש"ח לאנטי וירוס +20 ש"ח לSpam.
חיבור שני עולה 53 ש"ח ובנוסף 20 ש"ח לאנטי וירוס +20 ש"ח לSpam.
חיבור שלישי 85.23 ש"ח השורה הנפרדת בחשבון.

כלומר כך הגענו לחשבון של 46 +20+ 20 +53+20+20 = 179 ש"ח.
נוסיף 200 ש"ח מלמעלה 200 + 179 = 379 ש"ח.

למרות כל המאמצים המנהל הנכבד - בשם שרון הוא לא הצליח להגיע לסכום המקורי של 487 ש"ח (ראה למעלה).

הבהרות:
שוחחתי עם בני סטודנט שנה שלישית בטכניון בהנדסת חשמל ובעל רקע רחב בתחזוקת מחשבים בשירותו הצבאי האם הוא יצר קשר או יצרו איתו קשר לגבי השירותים האמורים. בני אמר לי שנציגי נטוויזן טלפנו אליו מספר פעמים ושהוא ביקש מנציגי נטוויזן שיפסיקו להטריד אותו בהצעותיהם המטופשות ושיניחו לו לנפשו!
שוחחתי עם אשתי ראש צוות תוכנה בחברת רד האם היא יצרה קשר או יצרו איתה קשר לגבי השירותים האמורים. אשתי אמרה לי שיכול להיות (מי זוכר) אך אין סיכוי בעולם שהיא הסכימה לשירותים אלו.
שוחחתי עם עצמי והגעתי לאותה מסקנה!
ברצוני לציין כי כל המחשבים בביתי הם לצרכי משחקים ושימוש פרטי שלי ושל ילדי.
מעולם לא הייתי זקוק ל-3 רשתות אינטרנט נפרדות. כל התקנות הרשת עשינו בעצמנו ללא צורך בעזרה כלשהיא.
ניסתי לקבל תגובת נטוויזן, כולל אפשרות לשמוע קולית את אישור העיסקה (לפי הפתיח של נטוויזן בטלפון כל השיחות מוקלטות ונשמרות בבסיס הנתונים!)- כל נציגי נטוויזן הודיעו לי כי הדבר אינו אפשרי!?!? וזאת הייתה תגובת שרון ואלכס "המנהלים" ביום 14.5.09.
חלק מציטוט - עובדה כי שמות הילדים שלי ומספר המחשבים בבית שלי ידועים ורשומים כלומר אשתי או בני הסכימו לאמור (הטיעון ה"חזק" ביותר). הסברתי להם שיכול להיות שאשת השיווק שלהם שאלה שאלות כלליות ומהם בנתה לעצמה חבילה עיסקית נחמדה שמגובה בסכומים שצוינו ללא הסכמה!!! תגובת אלכס (ה"מנהל") הייתה שיכול להיות שאשת השיווק לא דייקה. ניסיתי לקבל הסבר ל- 3 רשתות מחשבים שונות ולא קיבלתי. ניסתי לקבל הסבר מדוע לא הגיע אלי הביתה שום פירוט לרשת המפוארת והמוגנת שלי - לזאת קיבלתי הסבר כי החיובים נשלחו לדוא"ל מסוימים. שאלתי את כל בני משפחתי (כולל מור הקטנה) אם היא הכירה דוא"ל זה אך אף אחד לא מכיר (זה ששילמתי 20 ש"ח * 5 מחשבים לחודש עבור הרחבת הזיכרון שלו).
ביום 14.5.09 דיברתי עם אלכס והוא אמר לי שביום ראשון בבקר יצרו איתי קשר "מנהלים בכירים". בנוסף אלכס ציין לפני כי בשיחה עם שרון הסכמתי כי ההורדות הללו יפסקו ואני אקבל שלל הנחות בתמורה לסיום הנושא. הודעתי לו לה"דם!!

הנושא יסתיים שאקבל אגורה אחרונה חזרה מכספי השדוד.

ביום ראשון טלפנתי שוב ואמרו לי שאלכס לא רשם כלום לגבי "מנהלים בכירים" ולכן עלי להמתין עוד 72 שעות.
ובכן עברו 72 שעות. מחר אתקשר פעם נוספת לשירות לקוחות של נטוויזן שסיסמתם - לקוחות מרוצים!!

לקוחות נטוויזן - ראו הוזהרתם - וכל מילה מיותרת.

אסור למסור מספר כרטיס אשראי לגורמים מפוקפקים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ובעקבות האמור סיום ההתקשרות! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר גולדשייד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 28.11.2008 ביקשה הגב' גולדשייד להצטרף לשירות האבטחה המנוהל
של חברת סימנטק אשר מוצע ע"י חברת 013 נטוויז'ן, שירות המהווה הגנה ברמה גבוהה מאוד למחשב הבייתי.
בתאריך ה- 11.01.2009 ביקשה הגב' גולדשייד להצטרף לשירות הכולל כתובת דואר אלקטרוני ושירותי הגנה לדוא"ל בחברת 013 נטוויז'ן.
הזוג גולדשייד ביצעו שימוש בשירותים אלו.
לאור פנייתו של מר גולדשייד נעתרה חברת 013 נטוויז'ן לבקשתו וזיכתה את מנוייו
לפנים משורת הדין.
מר גולדשייד טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
013 נטוויז'ן בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה