פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שיחות שלא בוצעו נושא התלונה:
מיכאלי רויטל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי רשומה למבצע חיוג בינלאומי בחברת נטוויז'ן .בחודש פברואר קיבלתי חשבונית על סכום של 10 ש"ח לא שוחחתי באותו חודש כלל עם מישהו בחו"ל ולכן התקשרתי לשרות לקוחות לברר את הנושא. נאמר לי שהחיוב הוא על שיחה לערוץ 9 לייעוץ אסטרולוגי. הסברתי לנציגה שהשיחות האלה לא בוצעו ונאמר לי שאין מה לעשות. מאחר ודובר על חיוב קטן לא התעמקתי בנושא וביקשתי לבטל את כל החיובים על הקו על מנת למנוע חיובים עתידיים בכל מה שקשור לפרטים שמסרתי בהרשמה הראשונית שלי. נאמר לי שהכל בוטל.
ב 25/5 קיבלתי שוב חשבונית על סך 40 ש"ח, התקשרתי לברר שוב את הנושא ונאמר ששוב חוייבתי על שיחות לערוץ 9. הסברתי שוב לנציגה שלא בוצעו שיחות וזאת לאחר בדיקה עם כל דיירי הבית, הנציגה מסרה שעליי לבדוק עם יס חברת הלווין שאין לי חיבור קווי לממיר שמחייב אותי ולפקסס את האישור לנטוויזן.
שוחחתי עם יס ונאמר לי שאין חיבור כזה אצלי בבית ושלא קיים כלל אישור כזה שהם יכולים להנפיק ולשלוח אליי. לאחר בירור נוסף מול נטוויזן נאמר לי לבדוק את פירוט השיחות של הוט, לאחר שבדקתי את פירוט השיחות בתאריכים שבהם צויין שחייגתי ומצאתי שלא בוצע כלל חיוב באף אחד מהתאריכים ( גם לא הראשון שביניהם בחודש ינואר). התקשרתי להוט וביקשתי לדבר עם מנהל, נציגה לא הסכימה להעביר אותי ובסופו של דבר ניתקה את השיחה!
חייגתי שוב ונאמר לי שוב ע"י נציגה שאין שום מקום לזיכוי...כששאלתי מדוע לא נמחקו הפרטים שלי מהמחשבים של נטוויזן בפעם הקודמת שהתקשרתי וביקשתי לבטל כל קשר איתם לא קיבלתי תשובה מספקת .
אני דורשת החזר כספי על הסכום בו חוייבתי למחיקה מיידית של הפרטים שלי ממאגרי המידע של נטוויזן
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה