פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לבטל התחייבות שנעשתה ללא צורך נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בביתו של אבי גר דייר, עד היום היו להם שני מודמים נפרדים המחוברים לתשתית הוט ואל נטוויזן כספק עם שני משתמשים נפרדים.
לאחרונה קנה הדייר לפטופ והוא שאל את אבי אם יוכל לעבור לאינטרנט אלחוטי.
בתאריך 18.5.09 פנה אבי אל שירות הלקוחות כדי לברר כיצד אפשר להתחבר לאינטרנט אלחוטי.
אבי הוא אדם זקן, פנסיונר בן 75 ואינו דובר עברית טוב. נציגת השירות אמרה שיחזרו אליו בקשר לבקשתו לאינטרנט אלחוטי, אבל בינתים היא רואה שהוא משלם הרבה בשביל שני המנויים והציעה לו הנחה.
כעבור מספר שעות התקשרו חזרה אלי לסלולרי בקשר לפניה של אבי. הבחורה החביבה אמרה שהיא רואה שאבי בקש אינטרנט אלחוטי וכעת אין סיבה להחזיק שני מנויים שונים אלא רק אחד והם יוכלו לעבוד בעזרת ראוטר אלחוטי.
הנני טכנאי מחשבים במקצועי, ומיד כששמעתי שלדייר יש יכולת לאינטרנט אלחוטי, שמחתי שכעת אבי יוכל לחסוך כמה שקלים, קניתי ראוטר אלחוטי והקמתי להם ללא כל קושי רשת אלחוטית.

הבעיות החלו כאשר בקשתי מאבי להתקשר ולבטל את המנוי השני. כשהוא התקשר נאמר לו שהוא התחייב לשנה על שני המנויים כדי לקבל את ההנחה.
כששמעתי זאת התרעמתי ומייד התקשרתי לשירות הלקוחות לברר את העניין. בשיחות הטלפון לשירות הלקוחות נתקלתי באטימות ובחזרה ללא הרף על העובדה היבשה שאבי התחייב לשנה ואין דבר הניתן לעשות כדי לבטל התחייבות זו.

טענתי הפשוטה היא שהבחורה המקורית שענתה לאבי עשתה טעות, הוא ביקש לברר כיצד אפשר להתחבר לאינטרנט אלחוטי (שפוטר אותו מהצורך בשני משתמשים) אך הבחורה "דחפה" לו התחייבות על שני המנויים במקום רק על מנוי אחד. אבי לא הבין דבר ממה שנאמר לו, רק הבין שהוא מקבל הנחה, אך כעת הוא מחויב למשתמש נוסף שאין לו כל צורך בו.
נציגי השירות הציעו לי פתרונות מקוריים כמו הקפאת המנוי השני או מכירתו למישהו אחר. דבר זה חד משמעית אינו מקובל עלי.

אני מרגיש שאבי נוצל, הוא התקשר בשביל דבר אחד (אינטרנט אלחוטי) והתחייב ע"י ניצול חוסר הבנתו על דבר אחר (שני מנויים) המנוגד לרעיון האינטרנט האלחוטי בבסיסו.

גם אני מרגיש פגוע מהיחס שקיבלתי משירות הלקוחות, שפשוט חזרו באטימות על העובדה שאבי התחייב בטלפון ואין דבר הניתן לעשות. הבחורה הראשונה אף נתקה לי בפנים מפני שנגמרה לה המשמרת ואני רציתי לחכות ולדבר עם מנהל.

התוצאה של יחס זה היא בלתי נמנעת. בדיוק בעוד שנה, בתום תקופת ההתחייבות, אבטל מיידית את שני המנויים ואחרי שנים רבות אצלהם אעבור לספק שירות אחר, שאולי יתן לי שירות אישי טוב יותר.
בגלל שאבי מאולץ להתחייב על מנוי שאינו צריך לשנה, נטוויזן יאבדו אותו לשנים הבאות שאחרי.
הטעייה וחוסר מקצועיות סוג הנזק :
ביטול המנוי המיותר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר קאופמן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 18.05.2009 בחר מר קאופמן לחדש עסקה בשירות האינטרנט של
חברת 013 נטוויז'ן, בנוסף ביקש להצטרף לעסקה חדשה הכוללת הקמת שם
משתמש חדש.
מר קאופמן בחר בעסקאות הכוללות התחייבות לתקופה של שנה.
העסקאות הינן בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר קאופמן בע"פ ובכתב.
מר קאופמן ביקש לבטל את העסקה החדשה שביצע, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה
לבקשתו לפנים משורת הדין וביטלה את המנוי החדש שבחר להקים.
מר קאופמן טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
013 נטוויז'ן בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה