פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטוויז'ן רוצה בכוח שאהפוך ללקוח שלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7-6-09 בשעה 14.30 התקשר אלי נציג המכירות של נטוויז'ן כדי שאתחבר דרכם לאינטרנט.
לאחר שהעביר אותי לשירות הטכני כדי לבצע את החיבור בפועל נתחוור לי שלא כפי שהבטיח אין תמיכה למודם של בזק ולכן אינו יכול לחבר אותי.
מייד התקשרתי לשירות הלקוחות כדי להודיע שאינני מעוניין לקיים את העסקה אשר טרם יצאה לפועל.
אחד מהאנשים עימם דיברתי אחרי שהמתנתי דקות ארוכות מאוד הציגה עצמה כמנהלת שירות הלקוחות ולא הסכימה לבטל את העיסקה.
היא עומדת על כך שהיא רוצה לחבר אותי.
היא עומדת על כך שאני לקוח בעוד שטרם התחברתי.
היא עומדת על כך שאני בהתחייבות לשנה בעוד שטרם התחברתי ולא עברו אלא דקות מאז ששוחחתי עם נציג המכירות עברתי לשירות הטכני והגעתי אליה. היא לא מקבלת את העובדה שניתן לבטל עיסקה טלפונית. לדבריה אני לקוח בהתחייבות.
כמה מצער שרוצים לקחת לי כסף בכח. האם חייבים להגיע לבית המשפט כדי שחברת נטוויז'ן תבין שלא כל עיסקה נסגרת בסופו של דבר?????????????
בזבוז זמן והרבה עצבים סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתם של הזוג ויינשטיין נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
הזוג ויינשטיין בחרו להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 07.06.2009, הזוג ויינשטיין בחרו בעסקה הכוללת התחייבות לתקופה של שנה.
חברת 013 נטוויז'ן נותנת ללקוחותיה שירות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, לרשות הזוג ויינשטיין תמיכה טכנית ממוקד התמיכה של בזק בעבור המודם של בזק אשר נמצא במסגרת אחריותם.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה