פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות ועקב כך רצון לבטל התחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לתוכנית ספק+תשתית במהירות 1.5 מגה בחברת נטוויז'ן בחודש ינואר 2009 אך לאחר 5 חודשים ראיתי שאני מחוייב גם אצל נטוויז'ן על תוכנית הנ"ל וגם אצל הוט על תשתית לאחר בירור מול נטוויז'ן הם הודו בטעות שלהם ובתאריך 3.6.09 הם חיברו אותי לתוכנית ספק+תשתית במהירות 2.5 מגה כשבוע לאחר מכן ב10.6.09 הם עדין לא חיברו אותי למרות הבטחה שתןך 72 שעות התוכנית תכנס לפועל , לאחר בירור מול חברת הוט נודע לי שהם לא קיבלו שום פניה מחברת נטוויז'ן על עידכון חבילה, ביקשתי להתנתק עקב אי קבלת השירות ששילמתי בפעם השניה ברציפות אך נענתי שאי חיבור לא עילה לביטול העיסקה

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר שאשא נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 03.06.2009 בחר בעסקה הכוללת תשלום לחברת הכבלים, מר שאשא בחר בעסקה הכוללת התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
העסקה הינה בכפוף להסכם המנוי ותקנון המבצע אשר נמסרו למר שאשא במעמד הצטרפותו בע"פ ובכתב.התקשורת בין חברת 013 נטוויז'ן לחברת הכבלים מתבצעת ע"י שליחת קבצים, חברת 013 נטוויז'ן שלחה לחברת הכבלים קבצים המעדכנים על הצטרפותו של מר שאשא לעסקה, קבצים אלו נתקבלו ע"י חברת הכבלים ונקלטו בתאריך ה- 04.06.2009.
מר שאשא טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה