|
|
|
|
|
|
חיוב לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של נטויז'ן מזה שנתיים לפני שנה לא העבירה החברה קבצים לחברת הכבלים שהם ספק התשתית עקב כך נותקתי !!! חודשיים רצוף , אף אחד לא בא לטפל בנושא ולאחר עשרות שיחות טלפון לבסוף טופל הנושא ברוב טיפשותי המשכתי לחדש את המנוי כיום שוב 3 חודשים לא מועבר הכסף אני לפני תביעה עם HOT כיוון שנטויז'ן לא מעבירה להם כספים , נטויזן טוענים שבחרתי להפריד את החבילה , למרות שבחשבונית כתוב בפירוש שעיסקת הבאנדל עד 7/7 לנטויז'ן אין הקלטה של השיחה והם מסתמכים על תיעוד של פקידה , בהוט רוצים לבוא לקראתי אבל נטוזיז'ן לא מעבירה להם כספים שנלקחו בכרטיס האשראי שלי כבר 3 חודשים , למעשה אני מחוייב כרגע פעמיים גם להוט וגם לנטויז'ן ושוב להוט מכיסי הפרטי . לנטויז'ן כרגע אין תשובה מע' הבילינג שלהם לא מתואמות , במע' הנייס לא מתבצע תיעוד לשיחות כך שבבית משפט ניתן לתבוע אותם , כמו כן אין קשר בין מחלקה למחלקה ויד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה , מנהלת בכירה בשם טל הבטיחה לחזור ולא חזרה כמו כן מסרה לי שאני לא מחוייב לחברה וזאת למרות שבחשבונית כתוב שחור על גבי לבן המנוי מסתיים ב 7/7/09 , לו הייתי יודע שאני לא מחוייב לא הייתי נשאר רגע עם חברה שלא יודעת לתת שירות . מבחינתי ברמה העקרונית לגשת לבית משפט ולסגור את העניין שם למרות שאינני טיפוס כזה . זו הפעם השנייה שאני מנותן מן השירות !!!!! . הכי מצחיק שמנסים לשכנע אותי בחרתי להפריד חבילות וכו. וגם נניח שבחרתי איפה התשלום מחודש 3 ????
|
אובדן ימי עבודה |
סוג הנזק : |
להעביר כסף לכבלים לשלוח מכתב שאין לי נגיעה לחברה + מכתב שמודה שהתבצעה טעות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר סעיד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 16.04.2008 מר סעיד בחר להצטרף לעסקה במהירות 2.5Mb/250Kb בתשתית כבלים במחיר 126 ש"ח לחודש, המחיר כולל תשלום לחברת הכבלים. העסקה אותה בחר מר סעיד הינה בהתחייבות למשך 12 חודשים.
בתאריך ה- 30.06.2009 בחר מר סעיד לחדש את עסקתו בשירות האינטרנט בחברת 013 נטוויז'ן.
מר סעיד טופל לשביעות רצונו. |
תגובה: |
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן. |
פתרון: |
|
|
|