פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין כל התקופה למרות שהשירות לא ניתן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני קרוב לעשר שנים מקבל שירות מטוויזן אך בשנים האחרונותהשירות בלתי נסבל. בתאריך 18.6 הפסיק האינטרנט לעבוד. בעקבות פנייתי לנטוויזן הפנו אותי להוט. בשיחה עם הוט נאמר לי שהבעיה בנטוויזן. חזרתי אליהם. בשיחה עם מוקד התמיכה הפנו אותי למוקד הרשתות. תומך הרשתות בנטוויזן אמר לי שהבעיה בראוטר. החלפתי ראוטר בשלוש מאות שקל. ניסיתי להתחבר - לא עבד. מוקד התמיכה הציע שאתחבר ישירות למודם כי "אין מה לעשות". למרות שאני חייב אלחוטי הסכמתי בלית ברירה לקרב את המחשב למודם. התומך הנחה אותי להוריד חייגן של נטוויזן. החייגן שינה הגדרות ללא ידיעתי, מחק לי הגדרת חיבור לסלקום, שינה לי את דף הבית וגרם לכך שלא יכלתי להתחבר מחוץ לבית. בשלב הזה אמרתי עד כאן. ביקשתי להתנתק. להפתעתי נאמר לי שיש לי חבילה ארוכת טווח (כזכור אני לא מאתמול שם - קרוב לעשר שנים) ולכן אהיה מחויב עד סוף התקופה. למרות שראמרתי שלא זכור לי שהתחייבתי ושאני לקוח זמן רב הם סירבו לדון באפשרות שאעזוב עקב מחדליהם ללא קנס. אני חושב שזו ביריונות. בירצוני להעיר שהתחברתי בינתיים לספק אחר, הכול דופק כמו שעון וראו איזה פלא - הראוטר ה"לא תקין" עובד פיקס. אני חושב שהם צריכים לא רק שלא לחייב אותי על כל התקופה אלא לזכות אותי 300 ש"ח על קניית שווא של הראוטר.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לוותר על חייוב בגין ההתחייבות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה