פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה מת"מ חיפה 31905 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-13/8/2009 התקשרתי לחברת נטוויז'ן וביקשתי להתחבר לבאנדל (עם בזק) של 4MB במחיר של 99 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה (בשום רגע לא נאמר לי שאם אני ארצה לבטל את העסקה אני אחוייב בתשלום מלא על כל תקופת ההתחייבות וזה גם לא תואם להסכם המנוי, סעיף 11). ב-20/8/2009 התקשרתי לנטוויז'ן במטרה לבטל את העסקה מכיוון שכרגע אין לי צורך באינטרנט בדירה (טס לחו"ל), נאמר לי שאין אפשרות לבטל את העסקה ולאחר שיחות ארוכות ומתישות עם נציגים רבים (אימן, לימור, סאוסאן ועוד...) וקריאה של הסכם המנוי שלחתי בקשת ביטול והתנתקות במייל. על הבקשה הזו נאמר לי שאני אחוייב במלוא הסכום (כ-1200 שקלים), כאשר בכלל לא היה שימוש בשירות וגם לא הותקן עוד השירות בביתי (שלא לדבר על זה שלא עברו 14 יום). לפי הסכם המנוי גם אם אני מבקש לבטל עסקה מרחוק שכזו אני משלם כנס של 5% משווי השירות אליו התחייבתי או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. כאשר ביקשתי אפילו להתנתק ולשלם את הכנס הזה, נאמר לי שהכנס הוא חיוב (1200 שקל) ודמי הביטול שבחוזה לא נכונים למקרה שלי. ביקשתי להקפיא את השירות (דבר שהובטח לי כמה פעמים שאפשרי ללא בעיות), אך כמובן שאי אפשר להקפיא את השירות. במקום הקפאה אישרו לי זיכוי (עתידי) של 165 ש"ח בערך עבור אותם חודשיים (אין לי מושג למה לא 198 ש"ח עבור חודשיים) וזה המצב כרגע. אשמח לתגובה רשמית של נטוויז'ן, ללא קשר פניתי למועצה לצרכן ולאמון הציבור ופניותי בטיפול. ראוי לציין שהמשפחה שלי וגם אני מנויים של נטוויז'ן כבר מימי החיוג במודם ואיני מבין מה המטרה של החברה בהתעקשות שכזו. לסיכום אני מבקש לבטל כל עסקה או התקשרות עם חברת נטוויז'ן ולקבל החזר כספי או לעצור כל חיוב של שירות החל מה-13/8/2009 (כאשר אני אחזור מחו"ל אני אצטרך לחשוב האם להתקשר לנטוויז'ן או פשוט לעבור לספק אחר). ללא קשר גם לפני ההתקשרות עם נטוויז'ן, קיבלתי הצעה משתלמת יותר מבזק בינלאומי - 5MB ב-89 שקל לחודש, אבל בכל זאת החלטתי להישאר עם נטוויז'ן... כנראה שטעיתי.
בנוסף לנזק הכספי, התעסקות טלפונית של לפחות 5 שעות סוג הנזק :
ביטול עסקה והתנתקות ללא כל חיוב או תשלום פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר לנדה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר לנדה בחר להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן ב- 13.08.2009.
מר לנדה בחר להמשיך ולצרוך את שירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
מר לנדה טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה