פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות להתנתק מהחברה הזו !!! נושא התלונה:
גולסט מישל שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
החוזה שלנו היה אמור להסתיים .
התקשר אל בעלי נציג של נטויזן באמצע העבודה ושאל אותו אם הוא רוצה לשדרג ללא עלות את המהירות במקום 2.5 ל- 3m. בעלי היה באמצע עבודה ושאל אותו אם זה ללא תשלום אז שישדרג. ( מי לא היה מוכן לשדרג ללא תשלום? ) הנציג עשה לו שיחת ועידה עם הוט שהיא בעצם התשתית שלנו וגם הוט אמרו שזה ללא תשלום. בעלי הסכים.
בכל השיחה כלל לא אמרו לבעלי שהשידרוג הוא בתוספת של עלות של 20 ש"ח לחודש והתחייבות נוספת לעוד שנה !!! - ממש תופסים את הלקוחות בכוח.
אתמול שלחו לנו מכתב מחברת הוט על השידרוג , התקשרנו להוט הם אמרו שזה עם התחייבות להם לשנה וחצי , ולהתקשר לברר עם נטויזן. התקשרתי היום 24/8/09 לנטויזן ושאלתי אם זה בטוח ללא תשלום. הנציגה אמרה לי שהשידרוג הוא בתוספת של 20 ש"ח.ועם התחייבות לשנה שאת כל זה לא אמרו לבעלי. השיחה של נטויזן גם מוקלטת ואפשר לשמוע מה הנציג דיבר עם בעלי!!!
זה אבסורד שאומרים שזה ללא תשלום כשבעצם גם מתחייבים לעוד שנה, מחזיקים אותנו בכוח וגם לשלם עוד 20 ש"ח על מהירות שאני לא צריכה בכלל.
מה עוד שביקשנו כמה פעמים מנטויזן לא להתקשר לבעלי באמצע עבודה ולהתקשר אליי ולברר איתי כל מה שהם רוצים . ביקשנו מספר פעמים למחוק את הטלפונים של בעלי והם עדיין לא עשו זאת וממשיכים להתקשר אליו באמצע עבודה!.
עכשיו במקום לשלם 59 ש"ח לנטוויזן אני צריכה לשלם 79 ש"ח כל חודש.
אני מבקשת לטפל בנושא זה מיידי.
יש לי מחוייבויות רבות, וילדתי לא מזמן ואין לנו כסף לזרוק .

תודה מראש,
מישל גולסט
כספי סוג הנזק :
החזר חיוב של חודש שעבר והחודש + לחזור להיות במסלול שהיינו בו. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גולסט נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 29.07.2009 בחרה הגב' גולסט לשדרג את מהירותה בשירות האינטרנט
בחברת 013 נטוויז'ן.
גב' גולסט חזרה בה מעיניין השדרוג וביקשה לחזור למהירותה הקודמת, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתה.
גב' גולסט טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה