ביטול עיסקה לאחר 30 דקות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/8/09, בשעה 13:00, יצרתי קשר עם "נטוויז'ן" על מנת לקבל את שירותם. נציג שירות מכירות בשם אורן, עשה הכל על מנת שאסגור את העיסקה איתו. הוא לא בחל באמצעים. הוא לא טרח לשאול אם יש לי מודם ואם יש תשתית להוט. הוא הבטיח שהחיבור לספק, קל ונוח. הוא ביקש את מספר האשראי ולאחר שקיבל אותו, קישר אותי לתמיכה על מנת לקבל סיסמה ושם משתמש. בשיחה עם השירות הטכני, התברר לנציג התמיכה, שאי אפשר לחבר אותי לשרת "נטוויז'ן" מסיבות טכניות (מודם, ראוטר, תשתית). בצער רב, חזרתי לאורן מהמכירות, בשעה 13:30, על מנת לבטל את העיסקה (25 ש"ח לשנה).
בתגובה הוא התחמק ממני וכשהצלחתי לשוחח עימו, הוא הודה בטעותו!!!! והביע את צערו הרב. אין ספק שנציג "נטוויז'ן" ניצל את תמימותי ובורותי בנושא. עוד באותו יום, באותה שעה, פניתי לשירות לקוחות למנהלת בשם סימונה. היא סירבה בכל תוקף לבטל את העיסקה בטענה: "שזו עיסקה לכל דבר, ולא נהוג לבטל עיסקה".
דרשתי לבטל את העיסקה ברגע שהבנתי שהנציג רימה אותי על מנת להשיג את האינטרס שלו.
נכון להיום, 25/8/09, אני לא מקבלת, לא מחוברת ולא נהנית משירותי "נטוויזן", אך העיסקה עומדת בעינה.
לטיפולכם המסור אודה, אפרת קרן
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר. |
סוג הנזק : |
לבטל את העיסקה במיידי, ללא חיוב כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|