פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפשרות להתנתק משירותי הספק!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של נטוויזן כבר 6 שנים ובחיים לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך לא מקצועי ולא אדיב כמו של החברה הזאת,יש לציין כי השירות התדרדר מתחת לכל ביקרות מאז שהתאחדו עם 013 ברק(יכול להיות שזאת הסיבה).לפני כ7 חודשים התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי להתנתק מהשירות אליו התחברתי במאי 07,ענתה לי נציגה ואמרה כי אין אפשרות לבצע זאת עקב התחייבות לשנה,הוסבר לה מה עמד מאחורי ההחלטה שלי ולבסוף הציעה לי להקפיא את המנוי ל3 חודשים,הסכמתי וכך היה.התקשרתי בתום תקופת ההקפאה-מאי 09 וביקשתי לנתק,העבירו אותי לנציג שימור ששכנע אותי להקפיא שוב או לחבר את המנוי לחצי שנה חינם בתנאי להתחייבות לחצי שנה נוספת,הסברתי לו כמו שהסברתי לנציגה ששוחחה איתי לראשונה כי הניתוק נובע מכך שאין לי מחשב בבית ולכן אין לי צורך בכך.הנציג בשימור הבטיח לי שאין לי כל התחייבות יותר וכי במידה וארצה לנתק את השירות אוכל לעשת זאת בכל עת שאלתי אותו שוב ושוב על מנת להיות בטוחה והוא אמר לי שאין לי מה לדאוג ואמר גם כי יתעד זאת אך ככל הנראה לא עשה זאת כצפוי.,לבסוף כמו מטומטמת השתכנעתי והקפאתי את המנוי לעוד 3 חודשים-עד אוגוסט 09.כאשר התקשרתי אליהם שוב לפני שבוע שוב נציג אחר שכנע אותי להקפיא וכו',לאחר המתנה מרובה שהייתה על חשבוני הסכים הנציג לנתק אותי אלא שפתאום נתקל בסירוב מהמערכת מסיבת התחייבות.בשיחתי עם בוריס נציג שימור ב25/5/09 ניתן לי מספר טלפון ישיר שלו במידה וארצה לנתק או כל דבר אחר ואף הובטח לי שלא תהיה שום בעיה,התקשרתי למספר שניתן לי אך ל"הפתעתי" לא ענו שם.לא ניתן לתאר את התסכול והכעס שאני מרגישה,אני מתחרטת על הרגע שבכלל התחברתי אליכם וגם אם יהיה לי בעתיד מחשב וגם אם תיתנו לי שנה חינם אני לא חוזרת אליכם.בסופו של דבר הנציג האחרון ששוחח עימי לפני שבוע היה ממש לא אדיב ודיבר בצורה מתנשאת וכמובן שלא ניתק אותי מהשירות שלכם.תעשו עם זה מה שאתם רוצים אך שתדעו דבר אחד,כאחת שעובדת בשירות לקוחות,יש לכם המון מה לשפר והמון ללמוד בנושא ואין פלא שיש עליכם המון תלונות בנושא.
ניתוק מהשירות!!!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בן הרוש נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' בן הרוש בחרה לחדש עסקה בשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן בתאריך
ה- 22.05.2008, גב' בן הרוש בחרה בעסקה עם התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
גב' בן הרוש ביצעה הקפאת שירות מס' פעמים במהלך השנה תוך הארכת התחייבות.
מנוייה של גב' בן הרוש בוטל לבקשתה לפנים משורת הדין.
גב' בן הרוש טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה