פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות בהסכם של חברת נטויזין נושא התלונה:
דרעי יוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט התקשרתי לחברת נטויזין לקבל הצעה לחיבור לאינטרנט בחבילה של 5M הנציג הציע לי להתחבר לחבילה של 5M הכוללת ספק תשתית ואינטרנט במחיר של 119 שקלים בהתייבות לשנה. המחיר נשמע טוב והסכמתי כמו כן הובטחה לי מצלמת אינטרט במתנה.
לאחר כשבועיים התקשרה אליי אביבית ממחלקת הבנדלים של חברת נטויזין ואמרה לי שהם אינם יכולים לכבד את ההסכם כי בזק לא מאפשרת את ההסכם עקב היותי לקוח של בזק בתשתית של 5M.
במעמד התקשורת עם נטויזין הנציג ביצע איתי ועם בזק שיחת ועידה על מנת לדעת מה אני משלם היום ובאיזו חבילה אני נמצא והנתון היה ידוע מראש.
יצא מצב שאני משלם על התשתית גם לבזק וגם לנטויזין בו זמנית.

כששאלתי את אביבית מה קורה עכשיו אז היא אמרה לי שאין ביכולתה לעשות כלום ושאני אדבר עם נציגי השרות כי היא בדרך כלל לא מדברת עם לקוחות.
בזמן שימוש באינטנט שמתי לב שאני לא מקבל את ביצועי החבילה המובטחת שעליה שילמתי. החלטתי שאם נטויזין לא עומדים בהתחייבות שלהם הן במחיר החבילה ובביצועי החבילה כדאי שאני אמצא ספק אחר.
כעברתי מספק הקודם הורדתי וגלשתי במהירויות גבוהות מאשר בנטויזין ללא הגבלה או חסימה שכנראה נטויזין מבצעים על הקוים ה"רגילים"
התשובה שקיבלתי היא שאם אני אצטרף לחבילה יקרה יותר הנקראת חבילת gaming הם יאפשרו לי לקבל את המיהירות עם תיעדוף.

אמרתי להם שכל עוד אני לא מקבל את המהירות אני לא מעוניין בהתקשרות איתם.
הנציג שפניתי אליו לאחר ששיחה עם אביבית אמר שהוא יסדר חבילה חדשה ואז יעביר אותי לתמיכה התכנית כדי לפתור את בעיות המהירות כי הם חושבים תמיד שהבעיה היא במשתמש הקצה או הציוד שלו. ביצעתי שתי שיחות עם תומכיםגאחד רגיל ואחד בכיר הודיעו לי שאין ביכולתם לעזור. ואין סיבה להכנס לתוכן השיחה.

עכשיו הם לא נותנים לי להתנתק מהם ואומרים שאני אצטרך לשלם 110 שקלים לכל חודש עד סיום ההתחייבות גם אם אני מתנתק דבר שלא נאמר לי בהתחלת ההתקשרות.

מיותר לציין שאת המצלמה שהם התחייבו הם לא שלחו.
לפי הנהלים שלהם עכשיו אני צריך להיות לקוח שבוי של חברת נטויזין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהיר ללא הקנס השערורייתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר דרעי נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 02.08.2009 בחר מר דרעי להצטרף לשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן, מר דרעי בחר בעסקה במהירות גלישה 5Mb/500Kb הכוללת התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
מר דרעי בחר להמשיך ולצרוך את שירותי האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה