|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה לאחר כרבע שעה |
נושא התלונה: |
יום שני 07 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום בסביבות השעה 16:30 התקשר אליי מנטויזן נציג שירות בשם רז
והציע לי חבילת גלישה למהירות 2.5 ב120 ש"ח כולל בזק למשך שנה התחייבות ,הסכמתי ולאחר כרבע שעה חזרתי בי. דיברתי עם בחור בשם עידן וביקשתי לבטל ולחשוב יום יומיים על כך.
נתקלת בסירוב מצידו ,ביקשתי
להישאר במסלול הקיים בנתיים(מסלול בו אני ללא התחייבות שהסתיימה מזה זמן רב בסכום של 130 ש"ח עם אפשרות להתנתק כל יום) בו הייתי עד כה וגם פניה זו סורבה.נאמר לי כי אין אפשרות לבצע ביטול לאחר הסכמתי בטלפון ושוב אני מציינת כי התחרטתי תוך רבע שעה.עידן הודיע לי כי יפנה את התלונה למנהל(מספר פניה 150319611) ..נשארתי על הקו למשך זמן רב מאוד ללא תגובה ולא חזרו אליי מאז.
אינני מבינה מדוע לנקוט בגישה נוקשה ולא מובנת שגורמת ללקוחות קיימים לרצות לוותר על שרותכם .
לסיום אני מבקשת בכל לשון של בקשה להישאר במסלול הקיים ולאפשר לי לבחון שוב את הצעתכם למסלול חדש .
תודה מראש !
שלומית כובני
.
|
ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטווי |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' כובני נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 07.09.2009 בחרה הגב' כובני לחדש עסקה בשירות האינטרנט בחברת
013 נטוויז'ן, הגב' כובני בחרה בעסקה עם התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
גב' כובני בחרה להמשיך ולצרוך את שירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן.
גב' כובני טופלה לשביעות רצונה. |
תגובה: |
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|