פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה והתחייבות לשנה נוספת כנגד רצוני וידיעתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנדון יצרתי קשר עם שירות לקוחות בכדי שישלחו לדואר האלקטרוני שלי חשבונית אחרונה.
במהלך השיחה הנציג הזכיר את העובדה שתקופת ההתחייבות בתנאים הקודמים הסתיימה והציע לי לקבל עסקה חדשה, הודעתי לנציג שכרגע אני לא מעונינת לשוחח על הנושא ומבקשת אך ורק חשבונית ובכלל אני שוקלת להתנתק משרותי אינטרנט שלכם הנציג הציע לחזור מאוחר יותר עם פרטי עסקה ועהשבתי שזה אפשרי וניתן ליצור עימי קשר באמצעי תקשורת הרשומים אצלם במערכת.
למוחרת(08.09.09 )בשעות הבוקר יצרתי קשר עם שירות לקוחות בכדי לבטל את שירותי אינטרנט מכיוון שהתחברנו לשירותי אינטרנט בחברה אחרת ונאמר לי על ידי הנציגה שאין באפשרותם לנתק את שירותי האינטרנט המסופקים על ידם מכיוון שהחבילה חודשה וישנה התחייבות לשנה נוספת הייתי מזועזעת ומופתעת מעומק ליבי ושאלתי את הנציגה כיצד יתכן הדבר הרי אני לא חידשתי איתכם שום עיסקה .נאמר לי ע"י הנציגה שאדם בשם ולדימיר אישר את העיסקה השבתי לה שאני לא מכירה במשפחתי אף ולדימיר והעיסקה לא חודשה על ידינו הנציגה הבטיחה לשוב אלינו תוך 72 שעות.
אבקשכם בכל לשון של בקשה לסייע לי נגרמה לי עוגמת נפש.
כרגע במצב הנתון מצאתי את עצמי מחוייבת לשתי חברות אינטרנט כשאר נטוויזן מחייבת אותי ללא רצוני.
כספי סוג הנזק :
ניתק מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתה של גב' יונה נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 07.09.2009 גב' יונה בחרה לחדש את עסקתה בשירות האינטרנט של חברת 013 נטוויז'ן, הגב' יונה בחרה בעסקה הכוללת התחייבות לתקופה של 12 חודשים.
בתאריך ה- 08.09.2009 גב' יונה חזרה בה וביקשה לבטל את השירות, חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשה והשירות בוטל.
גב' יונה טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה