פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת החברה ל200 דקות לחו"ל לא כובדה ואף לא טרחה ליידע אותי בכך נושא התלונה:
רוזן אבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות מכתב שקיבלתי על הצטברות חוב של 46.99 (שיחות לח"ול) פניתי לחברה טלפונית ב 9/9/2009 ונמסר לי שחוב זה שולם. בינתיים קיבלתי חוב נוסף ע"ס 17 ש"ח (אותו עדיין לא שילמתי) ללא שובר תשלום .בשיחה עימהם נאמר לי שעלי לשלם את חוב זה ע"י תשלום בבנק בח-ן שנמסר לי.היום קיבלתי שוב שיחת טלפון שיש לי יתרת חוב נוספת בגין שיחה אחת לפלורידה .כשטענתי שהבטיחו לי 200 דקות לחול ללא חיוב (שמהם ניצלתי רק שיחה אחת..) נמסר לי ע"י המוקדנית שהמבצע בוטל לגביי מפני שאין לי הוראת קבע, כל זאת מבלי שהחברה תיידע אותי.
הוראת הקבע אכן בוטלה ויש לי אישור מהחברה על כך שבקשתי לא להיות עימם בקשר נוסף.
עליי לציין ש200 הדקות חינם הובטחו לי ללא תנאי בשיחה יזומה מצידה של החברה. טוב שניצלתי רק שיחה אחת לחו"ל ולא את כל ה 200..
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב של השיחה הבודדת לפלורידה והשארת החוב של 17 ש"ח פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר רוזן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר רוזן זוכה בגין השיחה לארה"ב אותה ביצע.
מר רוזן, טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה