פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה 43904 מתאריך 25-08-09 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
התלונה הנ"ל הועברה על ידכם לנטוויג'ן מיד למחרת וכעבור מספר ימים ב-31-08-09
הגיעה תשובה מהחברה שהתלונה טופלה לשביעות רצוני וההחזר בוצע. מיד במקביל
גם צילצלה אלי אחת בשם אילנה, שהציגה את עצמה כמנהלת שירות לקוחות, והבטיחה לי שהיא לוקחת את הטיפול אישית וההחזר יבוצע. אנחנו מדברים בס"ה
ע"ס של 71 ש"ח.
היום, 01-10-09 בשעה 07:30 צילצלתי לנטוויז'ן ומסתבר שלא נעשה כלום להחזרת הכסף.
נראה שהחברה הזו עובדת בשיטה של התשה, ואז לקוחות יוותרו.
אשמח אם תייעצו לי למי לפנות כדי להגיש דרישה לפיצוי, על עגמת הנפש, הביזוי,
ההתעלמות, עלויות שיחות הטלפון, ביזבוז הזמן שלי, ושלכם.
אני בז לחברות כאלה שזו רמת השירות שלהם.
תודה לכם על ההקשבה והרצון לעזור לי
בכבוד רב
אשד יעקב
054-7567660

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פנייתו של מר אשד נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 31.08.2009 שוחח מר אשד עם נציגת פניות הציבור של חברת 013 נטוויז'ן לאור פנייתו לאתרכם.
מבדיקתי עולה כי זיכוי הועבר למר אשד על פי הסיכום מול נציגת חברת 013 נטוויז'ן.
מר אשד טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה