תלונה 43904 מתאריך 25-08-09 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
התלונה הנ"ל הועברה על ידכם לנטוויג'ן מיד למחרת וכעבור מספר ימים ב-31-08-09
הגיעה תשובה מהחברה שהתלונה טופלה לשביעות רצוני וההחזר בוצע. מיד במקביל
גם צילצלה אלי אחת בשם אילנה, שהציגה את עצמה כמנהלת שירות לקוחות, והבטיחה לי שהיא לוקחת את הטיפול אישית וההחזר יבוצע. אנחנו מדברים בס"ה
ע"ס של 71 ש"ח.
היום, 01-10-09 בשעה 07:30 צילצלתי לנטוויז'ן ומסתבר שלא נעשה כלום להחזרת הכסף.
נראה שהחברה הזו עובדת בשיטה של התשה, ואז לקוחות יוותרו.
אשמח אם תייעצו לי למי לפנות כדי להגיש דרישה לפיצוי, על עגמת הנפש, הביזוי,
ההתעלמות, עלויות שיחות הטלפון, ביזבוז הזמן שלי, ושלכם.
אני בז לחברות כאלה שזו רמת השירות שלהם.
תודה לכם על ההקשבה והרצון לעזור לי
בכבוד רב
אשד יעקב
054-7567660
|
|
|
|
|