אנטיוירוס "מתנה" |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות התחברנו לאינטרנט דרך נטוויז'ן. נציג המכירות הודיע לנו כי מגיעה לנו מתנה - מצלמת אינטרנט ותוכנת אנטיוירוס, שיגיעו באמצעות שליח.
חיכיתי חצי יום בבית לשליח, וכאשר הוא הופיע, הוא הביא איתו עוד "מתנה" בנוסף ל-2 שהוזכרו קודם לכן - חשבונית על סך של 317 ש"ח. כשהתקשרתי לחברה ושאלתי על מה החיוב, הודיעו לי שעבור האנטיוירוס. כאשר הסברתי למוקדנית שמעולם לא הזמנתי את זה, היא אמרה שהדרך היחידה לזכות אותי היא שאני אשלח להם את האנטיוירוס חזרה בדואר רשום.
היות וגם אני וגם בן זוגי עובדים כל יום מהבוקר עד הערב, סירבתי להסכים לדרישתה. לאחר 3 ימים של טלפונים עם החברה וויכוחים בלתי פוסקים עם מגוון נציגים שגזלו ממני לא פחות מ-3 שעות עבודה, הם לא מצאו פתרון אחר להחזרת התוכנה. הם טענו שאין להם שום אפשרות לבוא לקחת את המוצר (למרות שזו טעות שלהם ואני בכלל לא הזמנתי את המוצר).
רק לאחר שהבהרתי סופית לנציגה שאני לא אלך לדואר ושאני אתבע אותם על כך שחייבו אותי על התוכנה ללא הסכמתי ולאחר שביקשתי להתנתק מהם, הצלחתי להגיע למנהל בכיר ושם סוף סוף קיבלתי מענה - הוא הבטיח שנציג מחברת שליחויות ייצור איתי קשר וייקח את המוצר חזרה.
משיחות שקיימתי עם חבריי הסתבר לי שלא מדובר בטעות תמימה שלהם, אלא בשיטה ידועה. המוכרים מספרים לכם סיפורים שמגיע לכם לקבל אנטיוירוס מתנה ובונים על זה שלא יהיה לכם את הכוח ללכת לדואר ולהחזיר את המוצר, או שלחילופין לא תשימו לב שמחייבים אתכם כל חודש בסכום של 26 ש"ח (ברוב חוכמתם הם פורשים את החיוב ל-12 תשלומים).
לסיכום, אל תסכימו לקבל שום מתנות שמציעים לכם הנציגים.
מדובר בהטעיית הצרכן - שיטות מתוכננות היטב כיצד לגזול את כספכם. הם בונים על חוסר תשומת הלב שלכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|