פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים כסף על 2 חבונות במקום אחת נושא התלונה:
מיאסקובסקי ארטיום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר פעם שניה שחברת נטווזין לוקחת לי כסף על חשבון שאמור להיות לא פעיל כש היא יודעת שקיים לי באותה חברה עוד חשבון שאני דווקא כן משתמש בו
1) פעם ראשונה זה קרה ביולי-ספטמבר 2008
נטווזין פתחו בטעות 2 חשבונות אינטרנט ושילמתי במשך 3 חודשים על שניהם ורק אז גיליתי את טעות
הייתי צריך לדבר שעה עם שירות לקוחות שלא הסכימו להודות בטעות שלהם והנושא הוסדר רק כש הגעתי למנהלת של אותה בחורה

2) פעם שניה קורה עכשיו
בחודש פברואר התחלתי לעבוד בחברת אינטל
באינטל מקום העבודה משלם על שירותי אינטרנט
עד אז הייתי לקוח הפרטי של נטווזין
במאי גיליתי שאני עדיין משלם כסף על חשבון הפרטי שלי בנטווזין
אחרי שיחה ארוכה עם מנהלת של שירות לקוחות(!!) הגענו להסכמה שמנוי יוקפא לחודש ואחר-כך יבוטל
אני הנחתי בהגיון שהוא יבוטל באופן אוטומטי הרי הם יודעים שיש לי אינטרנט ממקום העבודה
לפתעתי בסוף נובמבר גיליתי שאני עדיין משלם 58 שקלים בחודש על החשבון האינטרנט שחשבתי שהוא מבוטל ושאני לא משתמש בו
כשהתקשרתי לשירות לקוחות אמרו לי שרשום אצלם שאני הייתי אמור להתקשר אליהם ביולי ולבטל את החשבון והם לא מוכנים להחזיר את הכסף, למרות שהם יודעים שיש לי אינטרנט מעבודה
וכבר היה מקרה דומה בעבר
כל מה הבטיחו לי שמישהו יתקשר אליי עד יום ראשון בשביל לדבר איתי עוד פעם

ומה שהכי מעצבן שזה קורה כבר פעם שנייה והם לו מוכנים להודות בטעות ולהחזיר את כסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה